Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w opcjach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij

 R E K L A M A
 Strona główna
 
Ustaw jako strona startowa Dodaj do ulubionych
 O nas   Reklama   Prenumerata   Baza wiedzy / Czytelnia 

Aktualny numer



Internet
Kampanie
Produkty/Usługi
Wydarzenia
Marketing branżowy
Raporty
Marketing polityczny
Oferty Pracy
newsletter
 Marketing newsroom
Laureaci Trzeciej Edycji Belvedere International Achievement Awards

Edward J. Phillips, Chairman Millennium Import LLC, wraz ze swymi polskimi partnerami w 2003 roku ustanowili „Belvedere International Achievement Awards”. To prestiżowe wyróżnienie raz w roku przyznawane jest młodym, utalentowanym Polakom, którzy rozwijając własną karierę i odnosząc sukcesy na świecie przyczyniają się do promocji Polski na międzynarodowej arenie. Tegorocznymi laureatami Nagród Belvedere zostali: Alicja Bachleda-Curuś - aktorka, Mateusz Kusznierewicz - żeglarz, Marcin Tyszka – fotograf. Nagrody wręczył Steve Gill – Prezes & CEO Millennium Import LLC.
W tegorocznej edycji, po raz pierwszy, została przyznana nagroda specjalna dla Instytutu Rozbitek Jana Kaczmarka. Statuetkę „Belvedere” zaprojektował jeden z najwybitniejszych polskich rzeźbiarzy, Rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych - Adam Myjak.

Nagrody Belvedere nawiązują do sukcesu polskiej Belvedere Vodka uznawanej dziś za jeden z najbardziej ekskluzywnych produktów alkoholowych na świecie. Belvedere jest pierwszą polską marką, która weszła do portfolio grupy LVMH, właściciela takich marek jak: Hennessy, Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo.

Sukces Belvedere oparty jest na kampanii mówiącej o jej polskim pochodzeniu, doskonałej jakości i ponad 500-letniej tradycji wytwarzania wódki w Polsce. Belvedere Vodka to jedyna polska marka, w której większościowe udziały posiada najbardziej luksusowy koncern na świecie Louis Vuitton Moët-Hennessy.

 Na tarasie Pałacu Belwederskiego zagrali DJ Novika oraz Smolik. Wśród gości byli obecni: Mariusz Czerkawski z Emilią Raszyńską, Ilona Felicjańska z mężem Andrzejem Rybkowskim, tenor Marcin Bronikowski z narzeczoną, Wojciech Fibak, Amadeusz Król z narzeczoną Ericą Oley, Patrycja Piekutowska (laureatka BIAA 2003), Tomasz Bagiński (laureat BIAA 2003), Maciej Zień (laureat BIAA 2004), Marcin Prokop wraz z Marishą Prażuch, Dawid Woliński, Karolina Borkowska (Na Dobre i na Złe), Bogumiła Wander z Krzysztofem Baranowskim, Magdalena Górska aktorka (M jak Miłość), Magdalena Schejbal (Kryminalni), prezenterka Karolina Kozak z MTV, Artur Rojek, Mariola Bojarska-Ferenc, Dorota Soszyńska.

Po uroczystości wręczenia nagród goście bawili się do rana  w Klubie Foksal 19, gdzie dołączyli: Tede (laureat BIAA 2004), Ewelina Flinta, Monika Brodka. 

Wydarzenie Belevedere International Achievement Awards oraz kampanię PR przygotowała agencja public relations R.A. Productions, specjalizująca się w PR dla marek luksusowych.

22.06.2005


 Zobacz też:
Red Bull Heli Drifting a z nim polska agencja podbija świat!
Męskie Granie 2015 zagrało w Warszawie
Katalog IKEA 2016 - przekonaj się, że drobne rzeczy nadają życiu smak!
K2 z działaniami DOOH dla Żywiec Zdrój na Helu.
Brand Support dla Ferrero w krajach bałtyckich
Change realizuje projekt dla LOT-u
Graal postawił na agencję 24/7Communication


 góra | strona główna  

     

 
 Wydanictwo Marketing w Praktyce

 Design by sympatico
 BS4 CRM