Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w opcjach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij

 R E K L A M A
 Strona główna
 
Ustaw jako strona startowa Dodaj do ulubionych
 O nas   Reklama   Prenumerata   Baza wiedzy / Czytelnia 

Aktualny numer



Internet
Kampanie
Produkty/Usługi
Wydarzenia
Marketing branżowy
Raporty
Marketing polityczny
Oferty Pracy
newsletter
 Marketing newsroom
Air France i KLM wybierają Think Konga

Agencja Think Kong podpisała umowę o współpracy z polskim oddziałem holdingu Air France-KLM, jednego z największych holdingów lotniczych na świecie. W ramach umowy agencja będzie odpowiadać za działania social media dla marek KLM i Air France.

Zakres obowiązków agencji obejmuje koordynację i realizację działań w mediach społecznościowych dla marek KLM Polska oraz Air France. Agencja Think Kong jest odpowiedzialna za działania na Facebooku, w tym za prowadzenie komunikacji na fan page KLM Polska oraz komunikację z fanami z Polski na globalnym fan page Air France. Zadaniem agencji jest także prowadzenie efektywnościowych kampanii reklamowych w social media wspierających sprzedaż biletów on-line. Think Kong zajmie się także koordynowaniem współpracy z blogerami w imieniu obu marek.

Agencja współpracuje bezpośrednio zarówno z polskim oddziałem, jak i z centralą odpowiadającą za działania w Europie Środkowo-Wschodniej. Projekt koordynuje Anita Wojtaś-Jakubowska, a jego realizacją zajmuje się zespół konsultantów social media,
w tym Kinga Nurska jako konsultant prowadzący.
Umowa o współpracy obowiązuje do końca 2014 r.

Air France-KLM – holding lotniczy powstały w 2004 roku z połączenia francuskich linii Air France oraz holenderskiego przewoźnika KLM. Holding rocznie przewozi 77 milionów pasażerów i jest w posiadaniu 573 samolotów, które codziennie lądują w 103 państwach. Akcje AIR FRANCE KLM notowane są zarówno na amsterdamskiej, jak i paryskiej giełdzie papierów wartościowych.
www.airfrance.com
www.klm.com

Think Kong to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media oraz strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2013 r. Think Kong jest członkiem pierwszej międzynarodowej sieci agencji social media BOX Network Europe. Jest też partnerem międzynarodowej sieci eBuzzing obecnej m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa w ramach grupy On Board, w skład której wchodzi agencja public relations On Board PR Ecco Network. Think Kong była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC 2012, Magellan Awards 2010, 2011, 2012, 2013 Newcomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010, 2013), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Siemens, TVP, Neinver, RWE, Panasonic.
www.thinkkong.pl


 Zobacz też:
Red Bull Heli Drifting a z nim polska agencja podbija świat!
Męskie Granie 2015 zagrało w Warszawie
Katalog IKEA 2016 - przekonaj się, że drobne rzeczy nadają życiu smak!
K2 z działaniami DOOH dla Żywiec Zdrój na Helu.
Brand Support dla Ferrero w krajach bałtyckich
Change realizuje projekt dla LOT-u
Graal postawił na agencję 24/7Communication


 góra | strona główna  

     

 
 Wydanictwo Marketing w Praktyce

 Design by sympatico
 BS4 CRM