Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w opcjach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij

 R E K L A M A
 Strona główna
 
Ustaw jako strona startowa Dodaj do ulubionych
 O nas   Reklama   Prenumerata   Baza wiedzy / Czytelnia 

Aktualny numer



Internet
Kampanie
Produkty/Usługi
Wydarzenia
Marketing branżowy
Raporty
Marketing polityczny
Oferty Pracy
newsletter
 Marketing newsroom
Złoto dla PrimeMovers na World Media Festival w Hamburgu

Film „PGNiG - Siła wspólnego działania” wyprodukowany przez PrimeMovers zdobył w tym roku złotą nagrodę na World Media Festival w Hamburgu. Jedyne w Polsce studio, które otrzymało już nagrody dla filmu korporacyjnego na najbardziej prestiżowych międzynarodowych festiwalach New York Festivals i World Media Festival w 2012 roku, święci kolejny wielki sukces.

- To ogromne wyróżnienie. Międzynarodowa konkurencja w Hamburgu była bardzo liczna. Cieszymy się z kolejnej cennej nagrody dla naszej produkcji. Dziękuję przedstawicielom PGNiG za zaufanie, którym nas obdarzyli, a ekipie filmowej za staranność i serce, które włożyli w pracę nad filmem - powiedział Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers i producent filmu, od 13 lat tworzący filmy reklamowe i korporacyjne dla największych firm na rynku. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi jest stypendystą podyplomowych europejskich programów Media Business School i TV Format w Hiszpanii, Strategics w Luxemburgu oraz Fabula Film we Włoszech.

Złota nagroda w kategorii „Public Relations: filozofia firmy i portret” to najwyższe wyróżnienie dla polskiego filmu korporacyjnego. Film „PGNiG – Siła wspólnego działania”, który obejrzeć można na https://www.youtube.com/watch?v=HbMkJLVZjCI, wyreżyserował Łukasz Tunikowski, zdjęcia przygotował Kamil Płocki, a producentem wykonawczym była Agnieszka Chromicka. Produkcja opowiada o Grupie PGNiG i pokazuje, że wizerunek przedsiębiorstwa tworzą codziennie tysiące osób. Realizm przekazu i autentyczność emocji są efektem udziału w materiale pracowników spółek i oddziałów firmy. Poprzednią produkcję PrimeMovers dla tego samego klienta nagrodzono dwukrotnie w 2012 roku - srebrną nagrodą na World Media Festival w Hamburgu i brązową nagrodą na New York Festivals (https://www.youtube.com/watch?v=_DTVpao6ybE).

- Naszą ideą było ukazanie w filmie korporacyjnym skali działań realizowanych w całej Grupie Kapitałowej PGNiG. Nie było to łatwe zadanie. W Grupie zatrudnionych jest blisko 30 tysięcy pracowników, a jej działalność koncentruje się na wielu segmentach - od poszukiwań i wydobycia, przez magazynowanie gazu, jego dystrybucję i sprzedaż. Od kilku lat jesteśmy również obecni na rynku energetycznym i ciepłowniczym. Rozwój firmy nie byłby możliwy bez codziennego wysiłku i zaangażowania pracowników, których wysokie kwalifikacje sprawiają, że z powodzeniem możemy realizować strategię biznesową. To właśnie wszystkim pracownikom naszych spółek dedykujemy otrzymaną nagrodę - wyjaśniła Dorota Gajewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji PGNiG SA.

World Media Festival to jeden z najważniejszych festiwali w branży medialnej, skupiający się przede wszystkim na mediach globalnych m.in. w dziedzinie reklamy, animacji, filmu dokumentalnego, edukacji, rozrywki, komunikacji korporacyjnej i public relations. Zwycięzców w czternastu kategoriach wybiera doceniające innowacyjność niezależne jury, złożone ze specjalistów z całego świata. W tym roku o uznanie walczyło kilkaset produkcji z ponad 30 krajów, a nagrody zostaną wręczone już jutro na uroczystej gali 6 maja w Hamburgu.


 Zobacz też:
Red Bull Heli Drifting a z nim polska agencja podbija świat!
Męskie Granie 2015 zagrało w Warszawie
Katalog IKEA 2016 - przekonaj się, że drobne rzeczy nadają życiu smak!
K2 z działaniami DOOH dla Żywiec Zdrój na Helu.
Brand Support dla Ferrero w krajach bałtyckich
Change realizuje projekt dla LOT-u
Graal postawił na agencję 24/7Communication


 góra | strona główna  

     

 
 Wydanictwo Marketing w Praktyce

 Design by sympatico
 BS4 CRM