Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w opcjach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij

 R E K L A M A
 Strona główna
 
Ustaw jako strona startowa Dodaj do ulubionych
 O nas   Reklama   Prenumerata   Baza wiedzy / Czytelnia 

Aktualny numer



Internet
Kampanie
Produkty/Usługi
Wydarzenia
Marketing branżowy
Raporty
Marketing polityczny
Oferty Pracy
newsletter
 Marketing newsroom
10 kin dołącza do oferty KinAds

O początku 2015 r. firma KinAds, operator reklamowy największej w Polsce sieci kin, przejęła obsługę kolejnych nowoczesnych kin tradycyjnych. Do jej portfolio dołączyło aż 9 nowych obiektów. Do końca maja oferta KinAds powiększy się o jeszcze jedno kino.

Od stycznia – maja 2015 r. firma KinAds sformalizowała współpracę z 9 nowymi kinami, które będzie obsługiwać reklamowo. Wśród nowych partnerów biznesowych KinAds znalazły się kina: Green Cinema w Skawinie, Kinokawiarnia Spirala w Oleśnicy, Bajka w Poraju, Goplana w Połczynie-Zdroju, Przystań w Pszczewie, Kino Miejskiego Domu Kultury w Myszkowie, Kino Nad Wartą w Kole, Kinoteatr Gwiazda we Wronkach, Orzeł w Ustrzykach Dolnych. Pod koniec maja do portfolio KinAds dołączy także prowadzone przez Centrum Sztuki Kino w Oławie.

Wszystkie nowe kina w ofercie KinAds to obiekty jednosalowe -wyposażone w cyfrowe projektory.

- Rozwój oferty kinowej to nasza długofalowa strategia, dlatego cieszy mnie każde nowe kino, które rozpoczyna z nami współpracę. Budujemy partnerstwo długodystansowe w oparciu o wzajemny szacunek, zaufanie i transparentne zasady. Wspólnie z naszymi partnerami dbamy o nasz biznes, dlatego nasze relacje z nimi są dugookresowe – mówi Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.

 


 Zobacz też:
Red Bull Heli Drifting a z nim polska agencja podbija świat!
Męskie Granie 2015 zagrało w Warszawie
Katalog IKEA 2016 - przekonaj się, że drobne rzeczy nadają życiu smak!
K2 z działaniami DOOH dla Żywiec Zdrój na Helu.
Brand Support dla Ferrero w krajach bałtyckich
Change realizuje projekt dla LOT-u
Graal postawił na agencję 24/7Communication


 góra | strona główna  

     

 
 Wydanictwo Marketing w Praktyce

 Design by sympatico
 BS4 CRM