Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w opcjach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij

 R E K L A M A
 Strona główna
 
Ustaw jako strona startowa Dodaj do ulubionych
 O nas   Reklama   Prenumerata   Baza wiedzy / Czytelnia 

Aktualny numer



Internet
Kampanie
Produkty/Usługi
Wydarzenia
Marketing branżowy
Raporty
Marketing polityczny
Oferty Pracy
newsletter
 Marketing newsroom
Play głównym sponsorem Rekordu Polski 100 WAY

Play - najczęściej wybierana sieć w Polsce – został głównym sponsorem imprezy spadochronowej, podczas której nasi skoczkowie będą próbowali utworzyć 100-osobową formację w barwach narodowych. Jeśli im się powiedzie, ustanowią nowy Rekord Polski w dyscyplinie BIG-WAY, czyli budowaniu wielkich powietrznych figur. Impreza odbędzie się w dniach 11-14 sierpnia w czeskiej miejscowości Klatovy i od tej pory przyjmuje nazwę „Play Rekord Polski 100 WAY”.

Wydarzenie to jest wielkim świętem dla polskiego spadochroniarstwa. Pobicie rekordu pozwoli nam, jako ósmemu państwu na świecie, dołączyć do elitarnego „Klubu 100-WAY”.
Dotychczas Polacy zbudowali formację 45-osobową – było to w 2008 roku, a w 2012 udało się stworzyć formację 70 osób, co jest aktualnym rekordem Polski.

„Cieszymy się, że sieć Play postanowiła wesprzeć nas w realizacji tego projektu. Głęboko wierzymy, że tegoroczny Rekord zapisze się w historii nie tylko polskiego spadochroniarstwa, ale całego sportu, a zapoczątkowana współpraca z Play będzie bardzo owocna” - oznajmili organizatorzy Rekordu.

Więcej informacji na temat „Play Rekord Polski 100 WAY” można znaleźć na stronie internetowej: www.rekord2015.pl, a także na profilach społecznościowych Play (YouTube, Facebook, Instagram czy Snapchat), gdzie publikowane są materiały zrealizowane w strefie we Włocławku w ramach zapowiedzi kampanii o zasięgu 4 sieci w Play.

„Sponsoring tak wyjątkowego i niepowtarzalnego wydarzenia jakim jest bicie narodowego rekordu w skokach spadochronowych jest naturalną kontynuacją tego, z czym kojarzy się Play. Jesteśmy operatorem, który dostarcza rozwiązania nowatorskie i wciąż udowadnia, że można dawać więcej za mniej. Spadochroniarstwo to brak ograniczeń i limitów, czyli dokładnie to, z czym się kojarzymy” – komentuje Ewa Sankowska-Sieniek z biura prasowego Play.

Od 17 sierpnia ruszy kampania, w której nastąpi rekordowe przejście do Play - 100 skoczków dołączy do Play żeby korzystać z zasięgu 4 sieci. Od 3 sierpnia w internecie emitowana jest jej część teaserowa (www.youtube.com/watch?v=zKt3Oq-7cM0). Podczas eventu w Klatovy realizowane będą kolejne materiały, które zostaną wykorzystane podczas właściwej części kampanii.

***
Dyscyplina BIG-WAY to niezwykłe wydarzenie w sportach ekstremalnych, które od 2008 roku jest organizowane przez SkyDive.pl. Rekord Polski 100 WAY 2015 to próba stworzenia narodowej formacji składającej się ze 100 skoczków spadochronowych z Polski. Dotychczas tylko 7 państw dokonało takiego wyczynu. Organizatorem wydarzenia jest SkyDive.pl. Oficjalna witryna wydarzenia: rekord2015.pl.

SkyDive.pl to największy ośrodek szkolenia spadochronowego w Polsce, powstały w 2006 roku. Skoki spadochronowe i szkolenia organizowane są przez najlepszych polskich instruktorów - wielokrotnych Mistrzów Polski, rekordzistów świata i pasjonatów sportów lotniczych. Skydive.pl chętnie angażuje się w projekty, które mają pomóc w propagowaniu spadochroniarstwa i sportów ekstremalnych w Polsce i na świecie.

Projektami SkyDive.pl są m.in.: Bigways.pl oraz Profly.pl, których celem jest cykliczne organizowanie wydarzeń spadochronowych na światowym poziomie oraz doskonalenie szkoleń spadochronowych.


 Zobacz też:
Red Bull Heli Drifting a z nim polska agencja podbija świat!
Męskie Granie 2015 zagrało w Warszawie
Katalog IKEA 2016 - przekonaj się, że drobne rzeczy nadają życiu smak!
K2 z działaniami DOOH dla Żywiec Zdrój na Helu.
Brand Support dla Ferrero w krajach bałtyckich
Change realizuje projekt dla LOT-u
Graal postawił na agencję 24/7Communication


 góra | strona główna  

     

 
 Wydanictwo Marketing w Praktyce

 Design by sympatico
 BS4 CRM