Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w opcjach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij

 R E K L A M A
 Strona główna
 
Ustaw jako strona startowa Dodaj do ulubionych
 O nas   Reklama   Prenumerata   Baza wiedzy / Czytelnia 

Aktualny numer



Internet
Kampanie
Produkty/Usługi
Wydarzenia
Marketing branżowy
Raporty
Marketing polityczny
Oferty Pracy
newsletter
 Marketing newsroom
And the winner is…

Wybrano zwycięzcę II edycji Papaya Young Directors

Tygodnie wytężonej pracy, kilkaset zgłoszeń, piętnastu finalistów, długie godziny obrad jury i jeden zwycięzca. W poniedziałek 15 czerwca w Kinie Praha w Warszawie odbyła się gala finałowa II edycji Papaya Young Directors, podczas której poznaliśmy nazwisko laureata konkursu – Julii Rogowskiej.

Zakończył się ogólnopolski konkurs Papaya Young Directors! Zadanie konkursowe to stworzenie scenariusza 45-sekundowego filmu reklamowego i jego realizacja. Tematem filmów były produkty i usługi sponsorów wydarzenia, wśród których znalazły się: Fundacja PZU, Rossmann, Play, Prosto.

Podczas uroczystej gali jury ogłosiło zwycięzców tegorocznej edycji. Emocji nie brakowało, ponieważ o nagrodę główną i 20 tysięcy złotych konkurowało ze sobą 14 finałowych filmów. Ostatecznie zwyciężyła Julia Rogowska za film dla drogerii Rossmann.

„Poziom tegorocznych prac był zdecydowanie wyższy niż w zeszłym roku, byliśmy zaskoczeni jakością nadesłanych propozycji” – tak o trudach decyzji opowiadali przewodniczący jury, Maciek Waligóra i Zuza Duchniewska, dyrektorzy kreatywni DDB&tribal.

Oprócz Grand Prix (20 tys. zł) przyznano także I nagrodę (10 tys. zł) i dwa wyróżnienia. I nagrodę otrzymał Michał Dymek, który stworzył reklamę dla marki Prosto.

„To była naprawdę świetna edycja! Przede wszystkim pokazała nam, że w Polsce jest mnóstwo zdolnych, kreatywnych ludzi, którzy chcą i potrafią robić fantastyczne reklamy. Myślę, że udało nam się odkryć nowe talenty, które wkrótce znajdą swoje miejsce na rynku reklamowym” – tak tegoroczny konkurs podsumował Kacper Sawicki, szef Papaya Films, organizatora konkursu.

Czy możemy się spodziewać następnych edycji Papaya Young Directors? - Mamy apetyt na więcej – odpowiada Kacper Sawicki – Wszystkich zainteresowanych zachęcam do śledzenia naszego facebookowego fanpage’a. Ale na razie musimy odespać galę... – mówi prezes Papaya Films.

Na gali zrealizowanej przez agencję endorfina events spotkać można było 350 gości z branży filmowej i reklamowej oraz przedstawicieli sponsorów i partnerów konkursu. Wśród sponsorów gali znaleźli się wódka Baczewski, wino Sutter Home oraz browar Namysłów.

Organizatorem konkursu Papaya Young Directors jest Papaya Films. Partnerami tegorocznej edycji są: to do PR, endorfina events, Fat Baby, Lunapark, Storystore.is, Press.

Prace finalistów i laureatów konkursu można obejrzeć na oficjalnym fanpage’u Papaya Young Directors na Facebooku: www.facebook.com/papayayoungdirectors oraz na stronie www konkursu: www.papayayoungdirectors.com.


 Zobacz też:
Red Bull Heli Drifting a z nim polska agencja podbija świat!
Męskie Granie 2015 zagrało w Warszawie
Katalog IKEA 2016 - przekonaj się, że drobne rzeczy nadają życiu smak!
K2 z działaniami DOOH dla Żywiec Zdrój na Helu.
Brand Support dla Ferrero w krajach bałtyckich
Change realizuje projekt dla LOT-u
Graal postawił na agencję 24/7Communication


 góra | strona główna  

     

 
 Wydanictwo Marketing w Praktyce

 Design by sympatico
 BS4 CRM