Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w opcjach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij

 R E K L A M A
 Strona główna
 
Ustaw jako strona startowa Dodaj do ulubionych
 O nas   Reklama   Prenumerata   Baza wiedzy / Czytelnia 

Aktualny numer



Internet
Kampanie
Produkty/Usługi
Wydarzenia
Marketing branżowy
Raporty
Marketing polityczny
Oferty Pracy
newsletter
 Marketing newsroom
Korba.pl dystansuje konkurencję

Styczeń 2005 przyniósł rekordową liczbę unikalnych użytkowników portalu Korba.pl. Liczba ta wyniosła ponad 379 tysięcy osób. Portal notował wyraźny wzrost odwiedzin już od kilku miesięcy, styczeń jest jednak ukoronowaniem tendencji wzrostowej. Przeprowadzone analizy pozwalają twierdzić, iż fala wzrostu będzie się utrzymywać w następnych miesiącach, a  przewidywany poziom odwiedzin na czerwiec br. określany jest na ponad 400 tysięcy.

Działający od listopada 2000 roku studencki portal  Korba.pl jest główną wirtualną przestrzenią, do której docierają studenci i jako jeden z niewielu w polskim internecie oferuje zasięgowe dotarcie do studentów jako grupy konsumenckiej.

Funkcjonując od lat w środowisku studenckim, portal Korba.pl stał się niemal bezkonkurencyjnym forum społeczności studenckiej. Statystycznie do Korba.pl dociera niemal co drugi studiujący (licząc studentów studiów dziennych), a interaktywność portalu pozwala obserwować tendencje i zmiany potrzeb studentów, wpływając także na procesy tworzenia trendów i mody studenckiej.

Korzystanie z portalu Korba.pl stało się zjawiskiem nie tylko popularnym, ale także dobrze postrzeganym i pożądanym. Dzięki bezpośrednim relacjom z internautą Korba.pl stała się wyznacznikiem trendów i symbolem kultury studenckiej.

Portal Korba.pl mówi o stylach życia, kulturze i produktach skierowanych do studentów, posługując się przy tym – jako jedno z niewielu mediów w Internecie – językiem środowisk studenckich. Korba.pl nie jest źródłem schematycznej informacji ani portalem, który został stworzony tylko po to, by umożliwiać korzystanie z zasobów czy wypracowań. Jest przestrzenią przyjazną studentowi i jego życiu, budzącą jego zaufanie i pozytywne skojarzenia.

Korba.pl gwarantuje budowanie i podtrzymywanie relacji ze studentem za pośrednictwem wiarygodnego, uznanego nie tylko przez środowisko studenckie medium,  będącego odpowiedzią na potrzeby studentów w każdym z wymiarów: informacyjnym, opiniotwórczym, jak i prokonsumenckim.

Za swoją dotychczasową działalność i styl funkcjonowania portal Korba.pl był wielokrotnie nagradzany, m.in. dwukrotnie uzyskał tytuł „Najlepszy Portal Edukacyjny i Rynku Pracy – „Teraz Internet” oraz Nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich „Polski Pulitzer”.

14.02.2005


 Zobacz też:
Dwa serwisy internetowe RUCH SA w nowej odsłonie dzięki IMAGINE
Blox.pl
Nowa odsłona serwisu PISF od GoldenSubmarine
OS3 wdrożyło międzynarodową platformę dla wspólnej inicjatywy Intel, Cisco i T-Mobile
Pajacyk z nowym serwisem zaprojektowanym przez Faster&Better


 góra | strona główna  

     

 
 Wydanictwo Marketing w Praktyce

 Design by sympatico
 BS4 CRM