Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w opcjach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij

 R E K L A M A
 Strona główna
 
Ustaw jako strona startowa Dodaj do ulubionych
 O nas   Reklama   Prenumerata   Baza wiedzy / Czytelnia 

Aktualny numer



Internet
Kampanie
Produkty/Usługi
Wydarzenia
Marketing branżowy
Raporty
Marketing polityczny
Oferty Pracy
newsletter
 Marketing newsroom
Grupa Hotelowa Orbis z Public Dialog

Największa grupa hotelowa w Polsce podjęła w styczniu br. współpracę z agencją Public Dialog.
W ramach obsługi Public Dialog będzie odpowiadało za działania brand PR dla wszystkich marek zarządzanych w Polsce przez Grupę Hotelową Orbis, w tym: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, Etap/ibis budget oraz Orbis Hotels. Agencja zajmie się m.in. otwarciami nowych hoteli, media relations, pozycjonowaniem eksperckim oraz komunikacją zmiany strategii i rebrandingu marek z segmentu ekonomicznego. Public Dialog zostało wybrane w drodze przetargu.

 

Orbis to największa w Polsce firma hotelowa, operująca siecią blisko 60 hoteli, które oferują
10,5 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Etap/ibis budget oraz Orbis Hotels, które gwarantują wysoką jakość usług w obiektach o standardzie od jednej do pięciu gwiazdek. W skład Grupy Kapitałowej Orbis wchodzi także firma Orbis Transport, zajmująca się krótko- i długoterminowym wynajmem samochodów. Partnerem strategicznym Orbis jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, operujący 4 400 hotelami
z ponad 500 tys. pokoi w 90 krajach.


 Zobacz też:
Nowa strona internetowa sieci Focus Hotels
SMYRSKA PR dla Modrzewiówki
Adv.pl członkiem międzynarodowego stowarzyszenia Yamondo
POS Media Europe otwiera filię w Turcji
NetSprint pomaga zarobić serwisom turystycznym


 góra | strona główna  

     

 
 Wydanictwo Marketing w Praktyce

 Design by sympatico
 BS4 CRM