Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w opcjach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij

 R E K L A M A
 Strona główna
 
Ustaw jako strona startowa Dodaj do ulubionych
 O nas   Reklama   Prenumerata   Baza wiedzy / Czytelnia 

Aktualny numer



 Znajdź artykuł
Szukaj według:
słowa kluczowe
data (mm-rrrr)
tytuł
autor
5/2005
7/2005
8/2005
9/2005
10/2005
12/2005
1/2006
2/2006
3/2006
4/2006
5/2006
6/2006
7/2006
8/2006
9/2006
10/2006
11/2006
12/2006
1/2007
2/2007
3/2007
4/2007
5/2007
6/2007
7/2007
8/2007
9/2007
10/2007
11/2007
12/2007
1/2008
2/2008
3/2008
4/2008
5/2008
6/2008
7/2008
8/2008
9/2008
10/2008
11/2008
12/2008
1/2009
2/2009
3/2009
4/2009
5/2009
6/2009
7/2009
8/2009
9/2009
10/2009
11/2009
12/2009
1/2010
2/2010
3/2010
4/2010
5/2010
6/2010
7/2010
8/2010
9/2010
10/2010
11/2010
12/2010
1/2011
2/2011
3/2011
4/2011
5/2011
6/2011
7/2011
8/2011
9/2011
10/2011
11/2011
12/2011
1/2012
2/2012
3/2012
4/2012
5/2012
6/2012
7/2012
8/2012
9/2012
10/2012
11/2012
12/2012
1/2013
2/2013
3/2013
4/2013
5/2013
6/2013
7/2013
8/2013
9/2013
10/2013
11/2013
12/2013
1/2014
2/2014
3/2014
4/2014
5/2014
6/2014
7/2014
8/2014
9/2014
10/2014
11/2014
12/2014
1/2015
2/2015
3/2015
4/2015
5/2015
6/2015
7/2015
8/2015
 Archiwum marketingowe
Fundamenty strategii  »
Marcin Gieracz
Marketing to miękka forma przekonywania klientów do zakupu, choć szczerze mówiąc, najczęściej to oni sami się do niego przekonują.»
Głodni autentyzmu  »
Paulina Goch-Kenawy
Argument autentyzmu i prawdziwości rozgrywany jest przez głównych kulturowych graczy – marki, celebrytów czy szeroko pojętą popkulturę. Jeśli jajka na śniadanie, to tylko od kur z wolnego wybiegu, jeśli chleb, to jedynie na zakwasie. To zdrowo, to niemasowo, to autentycznie.»
Brand hero znowu w grze!  »
Szymon Paroszkiewicz
Nic tak dobrze jak charakterystyczny bohater nie wyróżni dziś produktu spośród masy podobnych. Współczesny konsument lepiej niż kiedykolwiek czuje się w otoczeniu fikcyjnych postaci – dla wielu z nas stają się one niemalże częścią przyjaznej codzienności.»
Tatuś i mama dron  »
Barbara Frątczak-Rudnicka
Rodzicielstwo podlega rozlicznym trendom, dużym i małym. Jest też podatne na różnorodne mody, zjawiska mniej i bardziej efemeryczne. Modne stało się nawet organizowanie tzw. pee-parties. Tak, dobrze to zrozumieliście: chodzi o sikanie, sikanie na test ciążowy. Nie, nie w publicznym akcie, ale chodzi o odczytywanie testu w towarzystwie przyjaciół. Wyraźna jest potrzeba wsparcia w tym niewątpliwie przełomowym momencie życia i chęć celebrowania każdego momentu ciąży.»
Mapa oczekiwań klienta  »
Joanna Hirsz-Kropińska
Mapa podróży klienta sprzyja powstawaniu innowacji, bo odsłania nowe możliwości, ukryty potencjał naszej usługi czy produktu, nowe zastosowania, obszary, w których powinniśmy dopracować nasz proces obsługi, aby spełnić (przekroczyć!) oczekiwania klienta.»
strona 9 z 386           «  5   6   7   8   9   10   11   12   13  »


 góra | strona główna  

     

 
 Wydanictwo Marketing w Praktyce

 Design by sympatico
 BS4 CRM