Drukuj

Szkolenie: Jak przygotować markę do wejścia w mobile marketing – Arek Urban.

Termin szkolenia

godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1598 zł

Trener szkolenia

Arek Urban - zdjęcie trenera

Arek Urban

Marketing mobilny - najbardziej pożądany i omawiany obecnie w firmach model działań marketingowych. Jednocześnie najbardziej najeżony pułapkami ze względu na swój wciąż pionierski charakter. Obserwacja rynku jednoznacznie wskazuje, że marketing wielu ekranów to proces nieunikniony i każda marka będzie wkrótce musiała przemodelować swoje działania, aby zachować konkurencyjność i móc dalej się rozwijać.

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Marka wkracza w mobilność – pierwsze kroki

  • Fakty i mity z mobilnego rynku
  • Analiza rynku i przegląd trendów
  • Świat wielu ekranów, a nie tylko smartfonów

2. Mobilizacja marki – podwaliny strategii

  • Mobilne lustro - autoanaliza dostępności marki dla mobilnego konsumenta
  • Ślepe uliczki - jak je diagnozować w mobile i jak ich unikać
  • Użyteczność, kontent, zaangażowanie vs. generowanie zasięgów
  • Kluczowe elementy strategii
  • Integracja mobile w planie marketingowym. Ćwiczenie: wyznaczanie KPI
  • Analiza danych, ewaluacja, wybór narzędzi mobilnych

WARSZTAT W GRUPACH. Oceniamy wybrane marki pod kątem ich zdolności do szybkiego wejścia w mobile, analizujemy braki i szukamy sposobów ich wyeliminowania, generujemy założenia do budowy planu strategicznego.

3. Responsive Web Marketing

  • Co wybrać: mobilna strona czy RWD (różnice, koszty)
  • Jak rozumieć pojęcia responsywny, czuły, reagujący i jak to się przekłada na działania
  • Strategiczne znaczenie procesu produkcyjnego: analiza, architektura, makietowanie
  • Usability testing vs. autorytety
  • Filozofia „Mobile First” w praktyce. Analiza aktualnych case studies

WARSZTAT W GRUPACH. Budujemy roboczą strategię obecności na wielu ekranach - zaczynamy od podstaw, od ćwiczeń na kartkach.

4. Mobilne narzędzia w reklamie

  • Rola technologii w nowoczesnej komunikacji reklamowej
  • Display mobilny i desktopowy – na czym polegają zasadnicze różnice
  • Augmented Reality – jak to ugryźć
  • Drugie życie mailingów
  • Social media z natury mobilne
  • NFC, QR, Bluetooth - magia nowych słów i twarda rzeczywistość
  • Przykłady najlepszych rozwiązań mobiliowych w reklamie z Polski i świata

PROGRAM SZKOLENIA:   DZIEŃ 2

1. Human Centered Marketing - klucz do sukcesu w mobile

  • Na jakich wartościach się opierać w świecie zdominowanym przez clutter
  • Waga kontent marketingu
  • Sponsoring użyteczności
  • Zaangażowanie ludzi vs. zasięg wśród konsumentów
  • Wartości dodane w m-commerce

2. Apple vs. Android vs. Windows vs. Konsument vs. Marka

  • Krajobraz platform mobilnych – jak się po nim poruszać
  • Cechy charakterystyczne i ograniczenia najważniejszch platform
  • Jak z różnorodnych propozycji mobile wyciągać korzyści dla swojej firmy

WARSZTAT W GRUPACH. Poznajemy w praktyce zasady działania trzech czołowych platform mobile’owych.

3. Tworzymy samodzielnie aplikacje mobilne

  • Aplikacja a strona - różnice celów, modelów zachowań i potencjalnych korzyści
  • Proces strategiczny a proces produkcyjny - droga do skutecznej aplikacji
  • Cykl życia aplikacji: rytm i planowanie
  • Gry mobilne - szczególna kategoria aplikacji
  • Budżetowanie działań aplikacyjnych

4. Ekonomia appstore’ów - jak działać w warunkach skrajnej konkurencji

  • Prezentacja platform dystrybucyjnych i ich cech charakterystycznych
  • Nowa przestrzeń walki konkurencyjnej dla marek
  • Rynek użytkownika - znaczenie ocen i rekomendacji
  • Przydatne promocyjne tips&tricks

WARSZTAT W GRUPACH. Projektujemy od A do Z strategię mobile marketingową dla marki/firmy wylosowanej spośród uczestników szkolenia.

 

To szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów, którzy chcą maksymalnie korzystać z zalet najnowszych technologii. Pragną dogłębnie poznać specyfikę rynku mobile i zasady działania na nim. Warsztat dostarcza niezbędnej wiedzy o funkcjonowaniu narzędzi mobilnych. W ramach ćwiczeń uczestnicy nauczą się, jak w praktyce te narzędzia dobierać i obsługiwać, by osiągać jak najlepsze wyniki.

Rozwój umiejętności:

  • rozumienia i adaptowania mechanizmów rządzących światem mobile,
  • oceny roli i znaczenia technologii w planowaniu mobile’owych działań marketingowych,
  • doboru odpowiednich do zadań i potrzeb narzędzi mobilnych,
  • tworzenia strategii mobile i budowania obecności marki na wielu ekranach.

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Ćwiczenia warsztatowe
  • Dyskusje panelowe
  • Zadania indywidualne i grupowe
  • Analizy aktualnych case studies
 

Jak przygotować markę do wejścia w mobile marketing.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij