Drukuj

Szkolenie: Jak skutecznie zareklamować markę i firmę w wyszukiwarce Google – Łukasz Chwiszczuk.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1280 zł

Trener szkolenia

Łukasz Chwiszczuk - Certyfikowany Trener Google Adwords
 

Jeden z 25 Ceryfikowanych Trenerów AdWords w Polsce

Z Google AdWords może korzystać każdy. Ale najnowsze aktualizacje i ciekawe triki, które znacznie zwiększają skuteczność reklamy znają tylko nieliczni. To ci, którzy poddani zostali ostrej eksperckiej selekcji i przesączeni przez sito algorytmów Google, czyli certyfikowani trenerzy AdWords! Co da ci dostęp do unikatowej wiedzy trenera wyszkolonego przez Google? Niemal natychmiastową skuteczność w działaniach promocyjnych w wyszukiwarce, z której korzystają w Polsce prawie wszyscy konsumenci gdy planują zakupy lub poszukują informacji o markach, produktach i usługach.

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Podstawy AdWords - od czego zacząć, jak to działa

  • Na czym polega różnica pomiędzy wynikami organicznymi i płatnymi
  • Pojęcia i terminy podstawowe: SEM, SEO, PPC, SEA , GDN
  • Jak działa Google i jak dużo wie o swoich (Twoich) klientach
  • Jak wyszukiwane są informacje w internecie
  • AdWords czy sieć reklamowa – jak dokonać trafnego wyboru
  • Jak dbać o wynik jakości, by płacić mniej za każde kliknięcie
  • Konwersje – ustalanie celów biznesowych w kampaniach dla MŚP

2. Przygotowanie podstaw naszej pierwszej kampanii w wyszukiwarce Google

  • Tworzenie struktury konta (konto, grupy reklam, słowa kluczowe)
  • Możliwości konfiguracji kampanii – geolokalizacja, harmonogram reklam, stawki
  • Jak korzystać z planera słów kluczowych
  • Jak tworzyć ciekawe w odbiorze reklamy
  • Segmentacja – dlaczego musi być zrobiona jak najlepiej

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: tworzymy zespołowo kampanię w wyszukiwarce dla wybranej firmowej strony WWW, konfigurujemy ją oraz ustalamy cele biznesowe

3. Przygotowanie podstaw naszej pierwszej kampanii w sieci reklamowej Google

  • Kiedy warto korzystać z kampanii w Google Display Network (GDN).
  • Jakie targetowanie w sieci GDN wybrać?
  • Zastosowanie w praktyce narzędzia Planer kampanii displayowych
  • Remarketing - ważny element każdej kampanii
  • Mieszane targetowania – dlaczego warto z tego korzystać

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: ustawiamy zespołowo kampanię reklamową w GDN dla wybranej witryny firmowej

PROGRAM SZKOLENIA:   DZIEŃ 2

1. Pilnujemy kosztów, czyli optymalizacja kampanii reklamowych

  • Które współczynnik są najważniejsze: CTR, konwersje, współczynnik konwersji
  • Sprawdzanie gdzie były wyświetlane nasze reklamy
  • Kiedy należy wykluczać niewłaściwe słowa kluczowe/ witryny
  • Jak zmniejszać koszty prowadzenia kampanii - dopasowywanie przekazu do odbiorców

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: testujemy sposoby obniżenia kosztów kampanii, optymalizujemy współczynnik konwersji na podstawie wybranego przypadku

2. Automatyzacja kampanii, czyli coś dla leniwych

  • Na czym polega automatyzacja kampanii
  • W jakich sytuacjach warto z niej korzystać
  • Możliwości automatyzacji kampanii.
  • Pełna automatyzacja - poznajemy skrypty AdWords

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: przeprowadzamy przykładową automatyzację kampanii reklamowej dla wybranego przypadku

3. Nowe możliwości reklamowe Google AdWords

  • Wykorzystanie wideo w AdWords: spoty reklamowe dla MŚP - jak w telewizji, ale przy małych kosztach
  • Kampanie Product Listing Ads (PLA) – idealne dla sklepów internetowych

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: tworzymy zespołowo kampanię reklamową typu Lightbox Ad i na YouTube; testujemy możliwości Google Merchant Center - reklamy konkretnych produktów ze sklepów internetowych wyświetlane bezpośrednio w wyszukiwarce (PLA)

4. Podsumowanie, wskazówki trenera dla każdego uczestnika szkolenia, FAQ

  • Kiedy AdWords się opłaca? Jak prawidłowo policzyć zwrot z inwestycji
  • Najczęściej popełniane błędy - studium przypadków
  • Mini-konkurs z nagrodami książkowymi: jakie słowo kluczowe jest najdroższe w AdWords?
 

W Google można uzyskać zaskakująco duży odzew na swoją ofertę, ale na pewno nie w sposób przypadkowy. By tak się stało musisz wiedzieć jak poprawnie zbudować kampanię, jak unikać błędów, które przynoszą rozczarowanie i stratę budżetu oraz jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe kampanii.

Rozwój umiejętności:

  • ustawienia kampanii w wyszukiwarce Google;
  • ustawienia kampanii w sieci reklamowej Google;
  • ustawienia kampanii video na YouTube i w sieci reklamowej Google;
  • optymalizacji kampanii pod względem kosztów oraz konwersji;
  • wykorzystania narzędzi: Planer słów kluczowych, Planer kampanii displayowych, Google Trends.

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Warsztaty – wspólne budowanie kampanii w wyszukiwarce dla wybranej strony internetowej
  • Warsztaty – wspólne budowanie kampanii w sieci reklamowej Google dla wybranej strony internetowej
  • Warsztaty – wspólne budowanie kampanii na YouTube oraz Lightbox Ad
 

Jak skutecznie zareklamować markę i firmę w wyszukiwarce Google.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia należy doliczyć podatek VAT - 23%

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij