Drukuj

Szkolenie: Jak pilnować marki w internecie. Monitoring 24h i pozyskiwanie klientów – Artur Smolicki.

Termin szkolenia

(-)

godz.   10:00 - 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 986 zł

Trener szkolenia

Artur Smolicki - zdjęcie trenera

Artur Smolicki

(każdy uczestnik szkolenia
musi mieć laptop)

O każdej marce klienci mogą teraz rozmawiać wszędzie, a żadna firma nie jest w stanie non stop śledzić całego internetu i mediów społecznościowych. Jeśli chcesz skutecznie działać, z powodzeniem budować online wizerunek marki i zdobywać nowych e-klientów, nie ma rady - musisz sięgnąć po monitoring. Poznaj więc narzędzia, które w jednym miejscu gromadzą wszystkie - pozytywne i negatywne fakty, informacje i opinie o twojej firmie/produkcie, krążące w sieci. Naucz się na co dzień korzystać z tych narzędzi. Włącz je w istniejącą strukturę zarządzania twoją marką.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Dlaczego warto i należy monitorować działania internautów

  • Jak zachowują się użytkownicy internetu w Polsce i co z tego wynika dla marki
  • Jak uchwycić specyfikę mediów społecznościowych
  • Na czym polega mierzenie efektów działań w social mediach

2. Jak pozyskiwać i jak obsługiwać klientów w internecie

  • Najlepsze sposoby wszukiwania klientów w sieci
  • Jak budować i wzmacniać wizerunek marki dzięki monitoringowi
  • Na czym polega pozytywna obsługa klienta w sieci

3. Najważniejsze i sprawdzone narzędzia do monitoringu internetu

Brand24:

  • jak założyć i skonfigurować konto
  • obsługa najważniejszych funkcjonalności narzędzia
  • analiza jego możliwości i zastosowania w biznesie
  • poglądowe case studies

SoTrender:

  • jak założyć i skonfigurować konto
  • obsługa najważniejszych funkcjonalności narzędzia
  • analiza jego możliwości i zastosowania w biznesie
  • poglądowe case studies

Newspoint:

  • jak założyć i skonfigurować konto
  • obsługa najważniejszych funkcjonalności narzędzia
  • analiza jego możliwości i zastosowania w biznesie
  • poglądowe case studies

SentiOne:

  • jak założyć i skonfigurować konto
  • obsługa najważniejszych funkcjonalności narzędzia
  • analiza jego możliwości i zastosowania w biznesie
  • poglądowe case studies

4. Skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową

  • Jak identyfikować w internecie pierwsze symptomy kryzysu marki
  • Analiza case studies wzorcowych rozwiązań zażegnywania kryzysu
 

Dzięki monitoringowi internetu jesteśmy w stanie być wszędzie tam, gdzie pojawiają się nasi potencjalni klienci. Możemy na bieżąco reagować na ich problemy, udzielać pomocy, a przede wszystkim informować. Bo szybka i wartościowa informacja puszczona w obieg w odpowiednim momencie, to najlepszy sposób na budowanie relacji i zapobieganie sytuacjom kryzysowym.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla specjalistów ds. marketingu, właścicieli i zarządców sklepów internetowych, właścicieli biznesów internetowych, specjalistów PR, dziennikarzy i rzeczników prasowych, specjalistów zajmujących się edukacją i szkoleniami.

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • rozumienia istoty skutecznego monitoringu sieci
  • wyboru najskuteczniejszych narzędzi i rozwiązań do monitoringu
  • pozyskiwania klientów zanim jeszcze zetkną się z naszą marką
  • efektywnej obsługi klientów w internecie
  • skutecznego zarządzania sytuacją kryzysową
 

Jak pilnować marki w internecie. Monitoring 24h i pozyskiwanie klientów.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 986 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij