Start e-marketing YouTube. Marka z własnym wideomarketingiem
Drukuj

Szkolenie: YouTube. Marka z własnym wideomarketingiem - Magdalena Daniłoś.

Termin szkolenia

9 marca 2017

godz. 9:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1000 zł

Trener szkolenia

Magdalena Daniłoś

YouTube jest u nas najchętniej, zaraz po Google i Facebooku, odwiedzaną witryną. Nic więc dziwnego, że coraz więcej polskich marek decyduje się na rozpoczęcie działań komunikacyjnych w serwisie o tak gigantycznym zasięgu. Tutaj można wygrać naprawdę dużo stosunkowo niedużym kosztem. Ale istotna przestroga: prowadzenie kampanii wideomarketingowych nie polega tylko na swobodnym poruszania się po kanałach dystrybucji social mediów. O powodzeniu w tych serwisach decyduje przede wszystkim dobra znajomość potrzeb użytkowników, a co za tym idzie, tworzenie wartościowych dla nich treści. Właśnie na tej umiejętności - profesjonalnego zaspokajania oczekiwań polskich użytkowników YouTube′a - skupiamy się w trakcie naszego warsztatu.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. YouTube - najważniejsza platforma komunikacji wideo

  • Czym się ten serwis wyróżnia, charakterystyka jego użytkowników
  • Jak włączyć działania wideo do strategii komunikacji marki
  • Branded content na YouTube

Ćwiczenia warsztatowe: Praca w grupach nad przygotowaniem i rozpoczęciem działań wideomarketingowych na YouTube (case studies wybranych marek).

2. Tworzenie treści oraz optymalizacja konta marki na YouTube

  • Procedura przygotowania kanału marki
  • Planowanie oraz tworzenie treści
  • Produkcja materiałów wideo
  • Pobudzanie i wykorzystywanie User Generated Content
  • Optymalizacja konta marki na YT

Ćwiczenia warsztatowe: Praca w grupach nad optymalizacją kanału na przykładach polskich marek obecnych na YT.

3. Jak przygotować i uruchomić kampanie reklamowe w serwisie YouTube

  • Jakie formaty reklamowe tutaj obowiązują
  • Zasady tworzenia kreacji dla kampanii reklamowych pre-roll
  • Kampanie wizerunkowe wideo
  • Kampanie sprzedażowe wideo
  • Jak wykorzystywać narzędzia YT do zwiększania konwersji

4. Wejście marki do vlogosfery

  • Jak włączyć vlogosferę w strategię komunikacji marki
  • Zasady współpracy z twórcami wideo
  • Analiza najciekawszych polskich case studies
  • Dla kogo product placement na YouTube
 

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • włączania działań wideo do obowiązującej strategii marki
  • tworzenia koncepcji kampanii content marketingowej na YouTube
  • optymalizacji konta marki w serwisie
  • planowania oraz tworzenia kreacji wideo
  • przeprowadzania kampanii reklamowych na YouTube
  • współpracy z twórcami wideo i agencjami MCN (Multi Channel Network)
 

YouTube. Marka z własnym wideomarketingiem.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1000 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij