Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w opcjach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij

 R E K L A M A
 Strona główna
 
Ustaw jako strona startowa Dodaj do ulubionych
 O nas   Reklama   Prenumerata   Baza wiedzy / Czytelnia   MwP online   Szkolenia ESSENTIS

Aktualny numer


"Marketing w Praktyce" 8/2014
Bieżący numer


 Znajdź artykuł
Szukaj według:
słowa kluczowe
data (mm-rrrr)
tytuł
autor
Marketing partnerski
Marketing partyzancki
Marketing polityczny
Disruption marketing
Marketing wirusowy
Marketing strategiczny
 Archiwum marketingowe
Strategie konsolidacji producentów żywności  »
Sylwia Łoniewska
Na polskim rynku FMCG postępuje konsolidacja. Nie chodzi już tylko o połączenia i uszczuplanie portfela marek międzynarodowych koncernów, ale także o redukcję firm operujących w kanałach dystrybucji. Konsolidacja kapitału pociąga za sobą spadek liczby rynkowych graczy. styczeń 2007»
Pozycjonowanie i strategiczne planowanie  »
Jacek Pogorzelski
Warto mieć świadomość miejsca pozycjonowania w całościowym planowaniu strategicznym. Dość często traktuje się je jako oderwane od innych części strategii narzędzie, którego celem jest skuteczne zakomunikowanie istotnych atrybutów produktów potencjalnym nabywcom. styczeń 2007»
Cele społeczne firmy  »
Grzegorz Kosson
Najbardziej innowacyjne, łamiące konwencje marki udowodniły, że aby biznes odniósł sukces, musi mieć wpisany ambitny cel pozamaterialny i społeczny. I to jemu powinny być podporządkowane działania biznesowe. luty 2006»
Marketingowe gry strategiczne  »
Michał Dziekoński
To, co usłyszysz – zapomnisz, to, co zobaczysz – może częściowo zapamiętasz, natomiast tylko to, co naprawdę przeżyjesz – w pełni zrozumiesz” – te słowa Konfucjusza w pełni oddają skuteczność różnych metod przyswajania nowych kompetencji. Zobaczymy jak wygląda „uczenie przez działanie” w przypadku szkolenia marketingowców za pomocą gier strategicznych. luty 2006»
Kreowanie wizerunku  »
Anna Cwynar
Proces tworzenia marki to długofalowe działania, a co bardziej istotne, są to również działania kosztowne. Najsilniejszych można zauważyć właśnie dlatego, że ich łańcuch tworzenia wizerunku jest spójny, długo falowy i starannie zaplanowany. Mniejsze firmy z reguły dysponują mniejszym budżetem, w związku z tym ich rozpoznawalność jest proporcjonalnie słabsza. wrzesień 2005»
strona 5 z 16           «  1   2   3   4   5   6   7   8   9  »


 góra | strona główna  

     

 
 Wydanictwo Marketing w Praktyce

 Design by sympatico
 BS4 CRM