Konferencja Inspiracje MwP
Jak szybko poprawić obsługę klienta.
Wybierz 1 z 14 narzędzi!
15 września 2017, Warszawa
Co warto brać ze światowych trendów w obsłudze i jak dostosowywać te rozwiązania do polskich klientów? Nowe oblicza i zalety popularnych narzędzi obsługi klienta do szybkiego wykorzystania w 10 branżach: reklama, handel internetowy, IT, usługi, turystyka, finanse, budownictwo, nieruchomości, transport, edukacja.
Nie rób rewolucji – wdrażaj po 1 narzędziu w miesiącu!
14 narzędzi, z których korzystają liderzy – jak je adaptować w firmach dużych, średnich i małych
Instrukcje użytkowania od ekspertów – tylko poprawne stosowanie gwarantuje sukces!
Teraz twoja marka ma szansę być bardzo blisko klientów. A dziś o takie relacje chodzi przede wszystkim. Łatwość wdrożenia nowych funkcjonalności sprawia, że może po nie sięgnąć każda firma!
PROGRAM KONFERENCJI:
Godzina 9.45
Powitanie
Godzina 10:00
EVERBE: ekspert Marta Bryła-Gozdyra
- • Lokalność Jak wygrywać lokalne klimaty w knajpkach, hotelach i sklepach, oddziałach banków, ale także na stronach internetowych - różnorodność vs unifikacje.
- • Specyfika czterech pokoleń Jak za pomocą 12 konkretnych pytań dopasować komunikację do emocjonalnych potrzeb klientów ze wszystkich aktywnych na rynku pokoleń.
LIQUIDTHREAD, PUBLICIS MEDIA:
ekspert Marcin Woźniak
- • Współkreacja contentu z użytkownikami Jak wzbudzać wśród klientów potrzebę dzielenia się na firmowej stronie osobistymi osiągnięciami i przyjemnościami z korzystania z produktu/ usługi.
Godzina 11:00
HAVAS MEDIA GROUP:
ekspert Dominik Komar
- • SMS-y i chatboty Jak przygotować sms-y i chatboty by dostarczały klientom porad i odpowiedzi w czasie rzeczywistym.
PR BEZ KRAWATÓW:
eksperci Marcin Kuchno, Robert Tarnowski
- • Wideo tutorial Jakie treści zgodnie z najnowszym trendem ma zawierać firmowy wideo tutorial, by narodziła się naturalna i wiarygodna relacja firma – klient.
Godzina 11. 40
Przerwa: kawa, napoje, ciastka
Godzina 12:00
PR BEZ KRAWATÓW: eksperci Marcin Kuchno, Robert Tarnowski
- • FAQ przed/w trakcie/po zakupie Jak stworzyć idealny zestaw odpowiedzi na pytania klienta przed zakupem, w trakcie i po zakupie, podczas instalacji produktu i pierwszego użycia.
KEYK PROJECT: ekspert Justyna Wojtaszczyk
- • Gotowe zestawy standardowe Jak komponować gotowe zestawy standardowe i tak je różnicować pod względem zawartości i ceny oraz momentu zakupu, by nabywca odczuwał to wyłącznie jako korzystny dla niego up-sell.
EVERBE: ekspert Marta Bryła-Gozdyra
- • Klub VIP Jak sprawić, by klub VIP stał się prestiżową wizytówką marki i dostarczał klientom produktów i usług wysoce spersonalizowanych, a firmie dał szansę stać się liderem grupy najlepszych klientów.
Godzina 13:00
EVERBE: ekspert Marta Bryła-Gozdyra
- • Osobisty asystent Jak wyręczać klienta w czasochłonnych kontaktach ze sprzedażą i serwisem, pilnowaniu terminów, przeglądów i opłat oraz informowaniu go o nowych ofertach.
Godzina 13:20
Przerwa: lunch
Godzina 14:00
- • Profil klienta Jak zapewnić klientom poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad relacjami z dostawcą i sklepem.
- • Wizard wstępnego zamówienia Jak prowadzić klientów przez proces składania zamówienia, by wybierali dla siebie odpowiednie wersje produktu i byli zainteresowani dodatkowymi ofertami up-sell i cross-sell.
ORACLE: ekspert Michał Skowroński
- • Strona internetowa z podziałem na persony zakupowe Jakie persony zakupowe powinien napotkać na twojej stronie klient, aby poczuł się naprawdę doceniony i szanowany.
Godzina 15:00
ORACLE: ekspert Michał Skowroński
- • Akademia użytkownika Jak przekazywać klientom przydatną od strony produktu/ usługi wiedzę i umiejętności na jednym lub kilku poziomach zaawansowania i motywować ich do samokształcenia w pożądanych przez twoją firmę dziedzinach.
- • Tabele błędów Jak poprzez szybką i dokładną diagnozę problemów klienta - oszczędność czasu dla obu stron - prowadzić rozmowy reklamacyjne bez emocji i napięć oraz sprawnie uruchomiać przygotowane wcześniej procedury pomocy.
Godzina 15:40
Podsumowanie i zakończenie konferencji Wykaz prezentacji i materiałów dodatkowych, które zostaną przesłane na adres mailowy każdego uczestnika.
ZAPRASZAMY: kierowników marketingu, menedżerów i specjalistów obsługi klienta i sprzedaży z branż: usługi, handel internetowy, transport, budownictwo, nieruchomości, edukacja, reklama, turystyka, IT, finanse oraz nieruchomości.
Konferencja Inspiracje MwP
Jak szybko poprawić obsługę klienta.
Wybierz 1 z 14 narzędzi!
data:
godzina:
miejsce:
cena netto:
15 września 2017
9:45 – 16:00
Centrum Konferencyjne Golden Floor Tower,
Warszawa, ul. Chłodna 51
630 zł
Szczegółowych informacji udziela: Karolina Siemion
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 796-304-404