Drukuj

Konferencja Inspiracje MwP

Jak szybko poprawić obsługę klienta.
Wybierz 1 z 14 narzędzi!

 

15 września 2017, Warszawa

 

element ozdobny rozpoczynający akapit - punktorCo warto brać ze światowych trendów w obsłudze i jak dostosowywać te rozwiązania do polskich klientów? Nowe oblicza i zalety popularnych narzędzi obsługi klienta do szybkiego wykorzystania w 10 branżach: reklama, handel internetowy, IT, usługi, turystyka, finanse, budownictwo, nieruchomości, transport, edukacja.

element ozdobny rozpoczynający akapit - punktor Nie rób rewolucji – wdrażaj po 1 narzędziu w miesiącu!

element ozdobny rozpoczynający akapit - punktor 14 narzędzi, z których korzystają liderzy – jak je adaptować w firmach dużych, średnich i małych

element ozdobny rozpoczynający akapit - punktor Instrukcje użytkowania od ekspertów – tylko poprawne stosowanie gwarantuje sukces!

Teraz twoja marka ma szansę być bardzo blisko klientów. A dziś o takie relacje chodzi przede wszystkim. Łatwość wdrożenia nowych funkcjonalności sprawia, że może po nie sięgnąć każda firma!

ilustracja do konferencji Inspiracje MwP
 

PROGRAM KONFERENCJI:

Godzina 9.45

Powitanie

 

Godzina 10:00

EVERBE: ekspert Marta Bryła-Gozdyra

  • • Lokalność Jak wygrywać lokalne klimaty w knajpkach, hotelach i sklepach, oddziałach banków, ale także na stronach internetowych - różnorodność vs unifikacje.
  • • Specyfika czterech pokoleń Jak za pomocą 12 konkretnych pytań dopasować komunikację do emocjonalnych potrzeb klientów ze wszystkich aktywnych na rynku pokoleń.
 


LIQUIDTHREAD, PUBLICIS MEDIA:
ekspert Marcin Woźniak

  • • Współkreacja contentu z użytkownikami Jak wzbudzać wśród klientów potrzebę dzielenia się na firmowej stronie osobistymi osiągnięciami i przyjemnościami z korzystania z produktu/ usługi.
 

Godzina 11:00

HAVAS MEDIA GROUP:
ekspert Dominik Komar

  • • SMS-y i chatboty Jak przygotować sms-y i chatboty by dostarczały klientom porad i odpowiedzi w czasie rzeczywistym.
 


PR BEZ KRAWATÓW:
eksperci Marcin Kuchno, Robert Tarnowski

  • • Wideo tutorial Jakie treści zgodnie z najnowszym trendem ma zawierać firmowy wideo tutorial, by narodziła się naturalna i wiarygodna relacja firma – klient.
 

Godzina 11. 40

Przerwa: kawa, napoje, ciastka

 

Godzina 12:00

PR BEZ KRAWATÓW: eksperci Marcin Kuchno, Robert Tarnowski

  • • FAQ przed/w trakcie/po zakupie Jak stworzyć idealny zestaw odpowiedzi na pytania klienta przed zakupem, w trakcie i po zakupie, podczas instalacji produktu i pierwszego użycia.
 

 

KEYK PROJECT: ekspert Justyna Wojtaszczyk

  • • Gotowe zestawy standardowe Jak komponować gotowe zestawy standardowe i tak je różnicować pod względem zawartości i ceny oraz momentu zakupu, by nabywca odczuwał to wyłącznie jako korzystny dla niego up-sell.
 

 

EVERBE: ekspert Marta Bryła-Gozdyra

  • • Klub VIP Jak sprawić, by klub VIP stał się prestiżową wizytówką marki i dostarczał klientom produktów i usług wysoce spersonalizowanych, a firmie dał szansę stać się liderem grupy najlepszych klientów.
 

Godzina 13:00


EVERBE: ekspert Marta Bryła-Gozdyra

  • • Osobisty asystent Jak wyręczać klienta w czasochłonnych kontaktach ze sprzedażą i serwisem, pilnowaniu terminów, przeglądów i opłat oraz informowaniu go o nowych ofertach.
 

Godzina 13:20

Przerwa: lunch

 

Godzina 14:00

DIVANTE: ekspert Michał Szwak

  • • Profil klienta Jak zapewnić klientom poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad relacjami z dostawcą i sklepem.
  • • Wizard wstępnego zamówienia Jak prowadzić klientów przez proces składania zamówienia, by wybierali dla siebie odpowiednie wersje produktu i byli zainteresowani dodatkowymi ofertami up-sell i cross-sell.
 

 

ORACLE: ekspert Michał Skowroński

  • • Strona internetowa z podziałem na persony zakupowe Jakie persony zakupowe powinien napotkać na twojej stronie klient, aby poczuł się naprawdę doceniony i szanowany.
 

 

Godzina 15:00

ORACLE: ekspert Michał Skowroński

  • • Akademia użytkownika Jak przekazywać klientom przydatną od strony produktu/ usługi wiedzę i umiejętności na jednym lub kilku poziomach zaawansowania i motywować ich do samokształcenia w pożądanych przez twoją firmę dziedzinach.
  • • Tabele błędów Jak poprzez szybką i dokładną diagnozę problemów klienta - oszczędność czasu dla obu stron - prowadzić rozmowy reklamacyjne bez emocji i napięć oraz sprawnie uruchomiać przygotowane wcześniej procedury pomocy.
 

Godzina 15:40

Podsumowanie i zakończenie konferencji Wykaz prezentacji i materiałów dodatkowych, które zostaną przesłane na adres mailowy każdego uczestnika.

 

ZAPRASZAMY: kierowników marketingu, menedżerów i specjalistów obsługi klienta i sprzedaży z branż: usługi, handel internetowy, transport, budownictwo, nieruchomości, edukacja, reklama, turystyka, IT, finanse oraz nieruchomości.

 

Konferencja Inspiracje MwP

Jak szybko poprawić obsługę klienta.
Wybierz 1 z 14 narzędzi!

 

 

data:

godzina:

miejsce:
 

cena netto:

15 września 2017

9:45 – 16:00

Centrum Konferencyjne Golden Floor Tower,
Warszawa, ul. Chłodna 51

630 zł

 

Szczegółowych informacji udziela: Mariusz Ludwiński
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 796-304-404

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij