Start marka i reklama

SZKOLENIA: marka i reklama

  • NOWOŚĆ!
    Prezentacje: kreatywna i praktyczna komunikacja w marketingu.

    Dagmara Dudek, Karolina Dudek

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. 9 czerwca 2017

 
  • Infografika. Szybka komunikacja marki z klientami.

    Jacek Kłosiński

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Storytelling. Jak się tworzy pasjonującą opowieść dla marki.

    Grzegorz Kosson, Paulina Perka

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Jak promować produkty i usługi dla 50+. Marketing do dojrzałych konsumentów.

    Anna Roman

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Zarządzanie marką. Najnowsze strategie brandingowe.

    Jarosław Goławski

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Brief - kliencki i kreatywny. Jak je pisać, by marka wygrywała na rynku.

    Wojciech Walczak, Radosław Kaczmarek

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Tajemnice i techniki odkrywania insightów konsumenckich.

    Julia Izmałkowa

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Eksplozja kreatywności dla marki i reklamy! Twórcze narzędzia i techniki.

    Piotr Wojciechowski

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
  • Jak tworzyć reklamy z głową. Kreatywna strategia komunikacji.

    Roman Łoziński

    Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
 
 
 


Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij