Start marka i reklama Wskaźniki mediowe w praktyce. Efektywne inwestowanie budżetu reklamowego.
Drukuj

szkolenie: Wskaźniki mediowe w praktyce. Efektywne inwestowanie budżetu reklamowego.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 - 17:00
 

Cena: 1120 zł

Trener szkolenia

obrazek

Marcin Szporka

INFORMACJE O TRENERZE

 

Dobry marketer, będący media plannerem, dobiera media na podstawie trzech głównych zasad: odpowiednia publiczność, stosowny czas i właściwa cena. Aby dokonać właściwego wyboru i wybrać najefektywniejsze i najtańsze medium, potrzebne mu konkretne informacje na temat oglądalności telewizji, słuchalności radia, czytelnictwa i dystrybucji prasy, statystyk portali internetowych, profilu użytkownika oraz umiejętność ich analizy. Celem procesu planowania kampanii jest skuteczne dotarcie do określonej grupy docelowej przy minimalnym koszcie jednostkowym. Jak wykorzystać wskaźniki mediowe do zaplanowania efektywnej kampanii? Jak dowiedzieć się, czy kampania dotarła do grupy docelowej? Jak uzyskać informacje o wpływie kampanii na świadomość marki? Uczestnicy warsztatów poznają wskaźniki mediowe pozwalające zbudować skuteczną kampanię i nabędą praktyczną umiejętność analizy jej efektywności w odniesieniu do budżetu.

Tego właśnie dowiedzą się dzięki szkoleniom MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA.

Rozwój umiejętności:

  • Interpretacji wskaźników mediowych
  • Planowania kampanii w oparciu o wskaźniki
  • Oceny efektywności kampanii w oparciu o wskaźniki

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Wykład interaktywny
  • Case studies
  • Quizy
  • Zadania kalkulacyjne
 

Wskaźniki mediowe w praktyce. Efektywne inwestowanie budżetu reklamowego.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia należy doliczyć podatek VAT - 23%

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij