Drukuj

Szkolenie: Eksplozja kreatywności dla marki i reklamy! Twórcze narzędzia i techniki – Piotr Wojciechowski.

Termin szkolenia

(-)

dzień 1   10:00 - 17:00
dzień 2      9:00 - 16:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1489 zł

Trener szkolenia

Piotr Wojciechowski - zdjęcie trenera

Piotr Wojciechowski

Marketing żywy i dynamiczny to ciągłe poszukiwanie i tworzenie nowych rozwiązań. Nie łatwo jednak zaspokoić zmienne oczekiwania konsumentów i klientów biznesowych. Bez nieustannego pobudzania naszej wewnętrznej kreatywności jest to wręcz wyjątkowo trudne. Trening kreatywności, który proponujemy, wykształca umiejętność nieszablonowego myślenia oraz nietypowego wykonywania zadań. Uczy patrzenia z innej perspektywy na problemy i szukania rozwiązania tam, gdzie inni ich nie widzą. Daje wiedzę, umiejętności i energię do tworzenie kreatywnych rozwiązań w reklamie i marketingu.

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Korzenie kreatywności - dlaczego powinniśmy je poznać

  • Kreatywność / twórczość / innowacyjność - co łączy, a co dzieli te pojęcia
  • Rodzaje myślenia kreatywnego

2. Pierwsza rozgrzewka twórcza - jaki styl działania reprezentujesz?

  • Proces kreatywny wg Edwarda de Bono
  • Kwestionariusz stylów kreatywnego myślenia - ustalamy indywidualny styl działania każdego uczestnika szkolenia
  • Zestaw zadań wpływających na płynność, giętkość oraz oryginalność myślenia

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: rozwijamy umiejętność myślenia eksploracyjnego, kombinacyjnego i transformacyjnego

3. Wprowadzenie do pracy kreatywnej w zespole

  • Mit samotnego geniusza - rozpraw się z nim raz na zawsze!
  • Dynamika pracy grupowej
  • Role pełnione w grupie - ich znaczenie w pracy nad tworzeniem i rozwojem pomysłów
  • Kim jesteś w zespole? - ćwiczenie pokazujące naturalne role w grupie
  • Dlaczego interdyscyplinarność? - bo 10 humanistów w grupie nie wymyśli nic nowego!

4. Techniki i narzędzia grupowego tworzenia pomysłów

  • Burza mózgów wciąż się sprawdza - jak wycisnąć z niej więcej
  • Odwrócona burza mózgów - spojrzenie na wyzwanie od innej strony
  • Brainwriting - umiejętność budowania na cudzych pomysłach
  • Starbursting - sztuka tworzenia pytań
  • Procedura Charetta - jak tworzyć rozwiązania dla wielu problemów na raz
  • SCAMPER - jak rozwinąć / lub zwinąć coś, co już istnieje
  • Narzędzia online wykorzystywane do generowania pomysłów w zespołach rozproszonych (praca zdalna)

PROGRAM SZKOLENIA:   DZIEŃ 2

1. Druga rozgrzewka twórcza - pogłębiamy giętkość oraz oryginalność myślenia

2. Techniki i metody oceny i selekcji pomysłów

  • Selektor idei - jak grupować, oceniać i wybierać najlepsze pomysły
  • 1000 dolarów do dyspozycji - co z nimi zrobisz?
  • 6 kapeluszy myślowych De Bono
  • Strategia Disneya - trzy spojrzenia na jeden pomysł

3. Jak się skutecznie wdraża pomysły

  • Design thinking / service design - jak w marketingu wykorzystywać proces tworzenia innowacji
  • Lean Startup - czego możemy nauczyć się od startupów
  • Cykl Deminga (Cykl PDCA ) - zasady wdrażania pomysłów do realizacji

4. Narysuj swoje myśli - szybki kurs myślenia wizualnego

  • Opanuj mind-mapping
  • Sketch noting - zamień słowa na obrazy

5. Jak budować klimat dla kreatywności w firmie

  • Korzyści z kreatywności w biznesie
  • Co utrudnia rozwój kreatywności
  • Jak komunikować i dobrze sprzedawać pomysły

CASE STUDIES: analiza najciekawszych rozwiązań wspierających kreatywność w firmach zagranicznych i polskich

6. Podsumowanie - indywidualne wskazówki trenera dla każdego uczestnika szkolenia

 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla pracowników agencji reklamowych. Dla osób nastawionych na rozwój osobisty i dla wszystkich, których obowiązki zawodowe wymagają kreatywnego myślenia.

Rozwój umiejętności:

  • pracy zespołowej nad tworzeniem, rozwojem i wdrażaniem pomysłów
  • samodzielnego wykorzystywania w codziennych zadaniach technik i narzędzi wspierających kreatywność
  • przekuwania pomysłów w konkretne i wymierne działania
  • kształtowania klimatu wspierającego kreatywność w organizacji
 

Eksplozja kreatywności dla marki i reklamy! Twórcze narzędzia i techniki.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1489 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij