Start marka i reklama Kampania reklamowa: wybór mediów, współpraca z agencją, media plany.
Drukuj

PROGRAM DZIEŃ: szkolenie: Kampania reklamowa: wybór mediów, współpraca z agencją, media plany.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 - 17:00
godz. 9:00 - 17:00

Cena: 1720 zł

Trener szkolenia

obrazek

Marcin Szporka

INFORMACJE O TRENERZE

 

Rolą reklamy jest tworzenie świadomości produktu, marki, firmy, wzbudzanie zainteresowania i pożądania klienta, a w efekcie wywołanie oczekiwanej akcji, czyli zakupu. Wraz z rozwojem nowych technologii, pojawieniem się internetu, telefonii komórkowej pojawiły się również nowe kanały i nośniki reklamowe. Umiejętność właściwego rozpoznania i doboru najskuteczniejszych z nich stała się szczególnie ważna. Kryteriami tego doboru kanału reklamowego powinny być przyzwyczajenia naszych odbiorców. To, czy zależy nam bardziej na dystrybucji ulotek, bilboardach, reklamie w witrynach internetowych czy spotach telewizyjnych powinno być uzależnione od tego, jaki środek przekazu szybciej i łatwiej dotrze do naszej grupy docelowej. Wówczas możemy mieć pewność, że pieniądze zainwestowane przez nas w reklamę przyniosą oczekiwane efekty i nie zostaną zmarnowane.

Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniom MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA.

Rozwój umiejętności:

  • Efektywnego doboru mediów dopasowanych do strategii i celów marketingowych
  • Stosowania narzędzi wspomagających proces planowania mediów
  • Optymalizacji budżetu reklamowego
  • Konstrukcji media planu
  • Pomiaru efektów zrealizowanych kampanii reklamowych
  • Współpracy z domami mediowymi i agencjami reklamowymi
  • Przygotowania przetargu na obsługę mediową

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Case studies
  • Ćwiczenia praktyczne
 

Kampania reklamowa: wybór mediów, współpraca z agencją, media plany.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia należy doliczyć podatek VAT - 23%

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij