Drukuj

Szkolenie: Storytelling. Jak się tworzy pasjonującą opowieść dla marki – Grzegorz Kosson, Paulina Perka.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1745 zł

Trenerzy szkolenia

Pytanie, które zadaje sobie wielu marketerów: co i jak, gdzie i komu mam opowiadać o marce, aby zwrócić na nią uwagę? Odpowiedź ma wymiar ekonomiczny. Dobrze opowiedziane historie nie tylko wywołują pozytywne emocje. Potrafią dużo więcej - np. zmienić zwykłych klientów w fanów marki, dla których cena czy wysokość rabatu nie mają większego znaczenia podczas zakupu. Fanów, którzy chętnie polecają markę przyjaciołom. Jak opowiadać o swojej marce w erze cyfrowej? Jak radzić sobie z rozproszeniem i ewolucją mediów społecznościowych? Nie ma większego znaczenia, jaką marką zarządzasz. Przyjdź i posłuchaj, a na pewno znajdziesz klucz, także digitalowy, do jej opowieści!

« Ukryj opinie o szkoleniu

 

Byłam bardzo zadowolona z otwartości i elastyczności Pauliny i  Grzegorza, którzy dostosowywali się do naszych potrzeb. W kompleksowy i kreatywny sposób przedstawione zostały realne sposoby wykorzystania storytellingu w pracy.

Monika Pigan, Wydawnictwo Znak

 

Pełna rekomendacja! Holistyczne zgłębienie tematu dające możliwość spojrzenia z całkiem innej, nowej perspektywy. Otwartość i świetny kontakt trenerów oraz wysoki poziom wiedzy i doświadczenie.

Mariola Lech-Wasiak, Agencja Reklamowa INFOMAG

 

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Dlaczego opowieści są dla nas tak ważne. Dlaczego konsumenci ich chętnie słuchają

  • Na czym polega siła opowieści: jak marka TOMS zdobyła przychylność szerokiego otoczenia dzięki prostej historii
  • W jaki sposób marka może czerpać siłę z mitów i kultury. Podstawowe archetypy marek w modelu YR Brands & BAV Consulting

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE. Bazując na technikach intuicyjnych uczestnicy wyszukają archetypy najbliższe ich markom, produktom i firmom.

2. Sposoby w jakie marki mogą wykorzystywać storytelling

  • Marketing - mit założycielski marki: jak zbudować strategię marki i kształtować tożsamość, wykorzystując oryginalną historię jej narodzin
  • Marketing - reklama: jak wykorzystać storytelling do tworzenia zapadających w pamięć przekazów reklamowych
  • Kultura firmy: jak włączyć opowieści do budowania kultury organizacji i komunikacji wewnętrznej
  • Marka osobista: jak historie mogą wyróżnić osobę i wpływać na tożsamość marki osobistej
  • Marka miejsca/regionu: jak wykorzystać legendy i opowieści, aby wyróżnić miejsce i zakomunikować jego genius loci

PROGRAM SZKOLENIA:   DZIEŃ 2

1. Bohater opowieści – postać kluczowa, jak się ją tworzy. Z jakich elementów zbudowana jest opowieść

  • Jak zdobyć uwagę i utrzymać napięcie – zasada pierwszych 5/10 minut dobrego scenariusza filmowego z Hollywood

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE. Uczestnicy uczą się pisania wzorcowego scenariusza opowieści.

2. Jak tworzyć własne opowieści. Skąd czerpać inspiracje do opowiadania historii

  • Jak i gdzie wyszukiwać opowieści
  • Jak osiągnąć skalę rynkową w rozpowszechnianiu opowieści

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE. Uczestnicy przy wsparciu trenera tworzą opowieści dla swoich marek.

3. Digitalny storytelling

  • Jak opowiadać o swojej marce w erze internetu
  • Transmediastorytelling - sieci społecznościowe i narracja cyfrowa
  • Jak publikować i rozpowszechniać digital opowieści
 

Klasyczny storytelling i jego digitalowy odpowiednik to zbiór zasad i reguł jak budować intrygujące opowieści, do jakich emocji się odwoływać, na jakich strunach grać, by wiarygodnie brzmiały i wywoływały pożądane reakcje, także - a może już przede wszystkim - w internecie!

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • aktywnego i emocjonalnego angażowania otoczenia,
  • tworzenia i wyszukiwania własnych opowieści dla marki, produktu, firmy, miejsca/regionu,
  • budowania przewagi konkurencyjnej opartej na pozamaterialnych wartościach,
  • wyszukiwania archetypów dla marki,
  • dystrybucji opowieści swojej marki, osiągania skali i zostawiania śladu cyfrowego w internecie.

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Interaktywny wykład
  • Analiza aktualnych case studies z rynku
  • Praktyczne ćwiczenia warsztatowe
  • Indywidualne wskazówki i wsparcie trenera dla każdego uczestnika szkolenia
 

Storytelling. Jak się tworzy pasjonującą opowieść dla marki.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1745 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij