Drukuj

Szkolenie: Jak tworzyć reklamy z głową. Kreatywna strategia komunikacji – Roman Łoziński.

Termin szkolenia

(-)

dzień 1   10:00 - 17:00
dzień 2      9:00 - 16:30

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1995 zł

Trener szkolenia

Roman Łoziński - zdjęcie trenera

Roman Łoziński

Warsztat ze strategii komunikacji przeznaczony jest dla osób, które nadzorują wymyślanie i wdrażanie kampanii reklamowych. Po przejściu przez cykl praktycznych ćwiczeń będą potrafiły przygotować solidną koncepcję komunikacji i obronić ją przed szefem lub klientem.

Pod okiem doświadczonego stratega uczestnicy warsztatu samodzielnie przygotowują koncepcję kampanii reklamowej wybranego produktu lub marki.

« Ukryj opinie o szkoleniu

 

Szkolenie oparte na ćwiczeniach, a nie suchej teorii. Pozwala poznać proste techniki, jak komunikować markę. Trener- otwartość, chęć nawiązania kontaktu z każdym uczestnikiem szkolenia.

Beata Ślusarczyk, Altom sp. z o.o. Sp.k.

 

Bardzo merytoryczny prowadzący, otwarty, inspirujący, z praktycznym podejściem do tematu.

Joanna Kobylińska, Grupa Allegro Sp. z o.o.

 

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

BLOK 1

Pozycjonowanie marki i produktu. Wybór tych elementów oferty, które staną się podstawą komunikacji

  • Psychologiczne podstawy idei pozycjonowania
  • One single message - ogranicz ilości komunikatów marki (a wyjdzie jej to na zdrowie!)
  • Właściwe rozumienie kategorii produktowej - wyłanianie kluczowych wymiarów pozycjonowania produktów
  • Analiza produktu i oferty - sztuka umiejętnego wyboru najważniejszych elementów oferty

Prezentacja i zastosowanie w praktyce trzech metodyk analizy strategicznej:

  • Opisywanie kategorii na wymiarach
  • Matryca Rossitiera-Percy'ego jako narzędzie analizy potrzeb odbiorców
  • Laddering jako narzędzie analizy produktu

 

BLOK 2

Wykorzystywanie schematów kreatywnych w komunikacji marki

  • Analiza sześciu podstawowych schematów kreatywnych, doskonale łączących skuteczność perswazyjną z czytelnością przekazu

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Praktyczne zastosowanie schematów kreatywnych. Uczestnicy przećwiczą samodzielne tworzenie kampanii w oparciu o każdy z zaprezentowanych schematów. Warsztat zawiera elementy nauki efektywnego feedbacku i współpracy w procesie tworzenia koncepcji kampanii.

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 2

BLOK 3

Charakterystyka mediów. Jak dobierać media z uwzględnieniem budżetu i celu komunikacji

  • Podział mediów wg najistotniejszych dla komunikacji marki właściwości:
    pojemności informacyjnej, częstotliwości emisji, dopasowania kontekstowego i zasięgu
  • Efekt synergii w mediach - jak wprowadzić użytkownika na ścieżkę konwersji
  • Dopasowywanie komunikatu do danego medium

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Jak osiągnąć spójność idei w rozproszonych mediach. Uczestnicy przećwiczą adaptację głównego przekazu kampanii na różne nośniki – od spotu TV, przez reklamę prasową po banery i linki sponsorowane. Zdobędą umiejętność potrzebną do oceny spójności i skalowalności kampanii w zróżnicowanych mediach.

 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Warsztat ze strategii komunikacji marki przeznaczony jest dla brand managerów, marketing managerów, product managerów, PR managerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za komunikację marki i pracowników agencji reklamowych.

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • analizy rynku pod kątem pozycjonowania
  • wskazywania strategicznego kierunku pozycjonowania firmy
  • identyfikacji potrzeb różnych grup odbiorców i dopasowywania do nich komunikacji
  • konstruowania nośnego przekazu reklamowego

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • ćwiczenia praktyczne
  • lista źródeł służących pogłębieniu wiedzy z zakresu strategii komunkacji marki
 

Szkolenie: Jak tworzyć reklamy z głową. Kreatywna strategia komunikacji - Roman Łoziński.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1995 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij