Drukuj

Szkolenie: Jak promować produkty i usługi dla 50+. Marketing do dojrzałych konsumentów - Anna Roman.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1190 zł

Trener szkolenia

Anna Roman - zdjęcie trenera

Anna Roman

Przekraczając pięćdziesiątkę konsument staje się niewidzialny dla marketerów i marketingu. Można pomyśleć, że jego potencjał zakupowy zniknął wraz ze zdmuchnięciem urodzinowej świeczki! Nie ma w takim myśleniu żadnego sensu. Bo dojrzali konsumenci, jak pokazują badania i doświadczenie, to idealni klienci - są wierni i potrafią odwdzięczyć się marce, która dobrze pozna ich specyficzne potrzeby i odpowiednio dostosuje komunikację. Jak więc budować korzystne relacje marketingowe z grupą 50+, a czego na pewno unikać - o tym jest to szkolenie.

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

Zajęcia podzielone są na trzy bloki – każdy kończy się serią ćwiczeń warsztatowych, jak w codziennej praktyce zawodowej wykorzystywać zdobytą wiedzę.

 

Blok 1. Konsument 50+ sam o sobie:

  • Co sprawia, że konsumenci w dojrzałym wieku mają coraz większe znaczenie dla marketingu wielu produktów
  • Jak wiek wpływa na decyzje konsumenckie
  • Dlaczego konsumentów 50+ nie należy traktować jako homogenicznej grupy

ĆWICZENIA WARSZTATOWE

Blok 2. Kanały komunikacji - obalanie mitów

  • „TV najlepszym przyjacielem  seniora” – nie zawsze i nie za wszelką cenę
  • „Zabierz babci login” – internet nie jest wyłącznie dla młodych, dojrzali są sprawni online
  • „Człowiek z wiekiem dziecinnieje” – infantylne reklamy trafiają tylko do... infantylnych klientów!

ĆWICZENIA WARSZTATOWE

Blok 3. Korzyści ze zrozumienia i docenienia konsumentów 50+

  • Na czym i ile można zarobić w przypadku dojrzałego targetu
  • Trzy skuteczne sposoby na tworzenie marek atrakcyjnych dla grupy 50+ i właściwej komunikacji na ich temat
  • Żelazne zasady marketingu „złotego wieku”
  • Jak mówić do dojrzałych konsumentów, jak nie wpadać w pułapki stereotypów

ĆWICZENIA WARSZTATOWE

 

Konsumentów w wieku 50+ mamy w Polsce już blisko 14 mln! To bardzo zróżnicowana grupa pod względem aktywności życiowej, zamożności czy potencjału zakupowego. Często jednak zdarza się, że wszystkie dojrzałe osoby wrzucane są do jednego targetowego worka. Najwyższy czas pożegnać się z takim lekceważącym i przynoszącym straty podejściem, tym bardziej, że w ten wiek wkroczyły roczniki dobrze wykształcone, otwarte na świat i ciekawe oferty, a przed wszystkim o znacznie lepszym statusie materialnym niż ich poprzednicy.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla specjalistów ds. marketingu i zarządzania marką, product managerów oraz specjalistów PR odpowiedzialnych za komunikację produktów  kierowanych do konsumentów 50+.

Dla pracowników agencji reklamowych oraz PR odpowiedzialnych za strategię, kreację i realizację działań kierowanych do konsumenta po 50 roku życia.

 

Szkolenie: Jak promować produkty i usługi dla 50+. Marketing do dojrzałych konsumentów - Anna Roman.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij