Drukuj

Szkolenie: Brief - kliencki i kreatywny. Jak je pisać, by marka wygrywała na rynku - Wojciech Walczak i Radosław Kaczmarek.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 986 zł

Brief agencyjny - kliencki - jest ważnym dokumentem, który przekrojowo porządkuje myślenie o marce. Stawia konkretne cele i wytyczne agencjom reklamowym i marketingowym obsługującym dany brand. Dobrze napisany brief gwarantuje, że marka uzyska niebanalną i trafną odpowiedź kreatywną. Zły brief to stracony czas dla wszystkich stron, to pieniądze wyrzucone w błoto.

Brief kreatywny to z kolei najważniejszy dokument wewnątrz każdej agencji, która chce tworzyć kreatywne propozycje dla swoich klientów. Dobrze skonstruowany - pobudza do myślenia i szukania właściwych rozwiązań. Przygotowany źle - np. będący kalką briefu klienckiego - kreatywność zabija albo pcha markę na niewłaściwe tory. Jedno i drugie powoduje stratę czasu, frustrację i brak pożądanego efektu.

PROGRAM SZKOLENIA:

Moduł I:
Przygotowujemy wspólnie brief na szkolenie

  • Wyznaczanie celów, lista oczekiwań, definiowanie procesu pracy
  • Porządkowanie pojęć - do czego właściwie służy brief
  • Opozycje: zły brief – dobry brief, zły proces - dobry proces. Na czym to polega?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: głuchy telefon

MODUŁ II:
Meandry psychologii pracy w grupie

  • Odnieśliśmy wspaniały sukces! Niestety, następne zadanie to porażka, a nikt nie czuje się odpowiedzialny!
  • Dlaczego popełniamy wciąż te same błędy: zrozumieć klienta/ zrozumieć agencję
  • Typy osobowościowe pracowników i jaki mają wpływ na proces briefingowy

MODUŁ III:
Zalecane rodzaje i metody działań

  • Sztuka zwięzłości - piszemy tylko to, co potrzebne
  • Gradacja celów - nie oczekujmy tylko tego, co osiągalne
  • Tylko inspirować czy także wymagać?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: marka i brief - relacje i współzależności

MODUŁ IV:
Najważniejsze składniki kluczowego dokumentu marki

  • Wzorcowy brief krok po kroku
  • Język i styl - jak osiągać prostotę i zrozumiałość

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: analizujemy przykłady „Jak im się to udało tak napisać?” oraz piszemy brief dla własnej marki

MODUŁ V:
Trenerska ocena ćwiczeń praktycznych. Dyskusja. Indywidualne wskazówki dla każdego uczestnika szkolenia

 

Co wyróżnia nasze szkolenie?

Obaj trenerzy - Wojciech Walczak i Radosław Kaczmarek - są praktykami i na co dzień pracują zarówno po stronie marek, jak i agencji reklamowych (ATL, DIGITAL, EVENT, BTL). Od wielu lat odpowiadają za tworzenie briefów i ich skuteczną egzekucję, dysponują unikalnymi case studies z rynków zagranicznych i polskiego. Podczas szkolenia przeprowadzą serię grupowych ćwiczeń praktycznych, obejmujących m.in. rekonstrukcję briefów, tworzenie briefów od podstaw, symulację relacji grupowych. A także:

  • szczegółowo omówią kluczowe elementy briefu agencyjnego i kreatywnego
  • wskażą błędy najczęściej popełniane podczas pisania briefów
  • omówią proces briefingowy na linii klient – agencja oraz wewnątrz agencji
  • pokażą najważniejsze składowe porażek i sukcesów podczas procesu briefingowego
  • przyjrzą się aspektom psycho- i socjologicznym kształtującym pracę na linii klient – agencja oraz wewnątrz agencji

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla brand managerów, marketing managerów, specjalistów ds. marketingu, pracowników agencji reklamowych wszystkich typów odpowiedzialnych za proces briefingowy (junior strategy planners, account executives / managers).

 

Brief - kliencki i kreatywny. Jak je pisać, by marka wygrywała na rynku.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 986 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij