Start marka i reklama Infografika. Szybka komunikacja marki z klientami
Drukuj

Szkolenie: Infografika. Szybka komunikacja marki z klientami - Jacek Kłosiński.

Termin szkolenia

31 marca 2017

godz. 9:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 986 zł

Trener szkolenia

(każdy uczestnik szkolenia
musi mieć laptop)

Jeden obraz wart jest 1000 słów - zasada ta zastosowana w praktyce wynosi komunikację marketingową na wyższy poziom. Ale choć wszyscy znamy tę starą prawdę, niewielu z nas potrafi taki wartościowy obraz (czytaj: komunikację) stworzyć.Tymczasem niesłychana szybkość przekazywania i konsumpcji informacji, z jaką mamy obecnie do czynienia, wyjątkowo sprzyja stosowaniu atrakcyjnych dla odbiorcy form wizualnych.

Marketer, który zacznie swobodnie poruszać się w świecie kształtów, kolorów, typografii i narzędzi graficznych nie tylko łatwiej zrozumie zasady rządzące uwagą odbiorców, ale będzie potrafił szybciej i na dłużej przyciągnąć ich uwagę. Umiejętność budowania przekazów za pomocą czytelnej, skrótowej infografiki ma w komunikacji marketingowej w internecie kluczowe znaczenie.

« Ukryj opinie o szkoleniu

 

Pełna rekomendacja! Szkolenie oparte jest na ćwiczeniach a nie tylko suchej teorii. Prowadzone jest w sposób ciekawy i angażujący uczestników. Trener Jacek Kłosiński - bardzo merytoryczny, otwarty, posiadający ogromną wiedzę, którą chętnie dzieli się ze słuchaczami.

Katarzyna Łukaszewska branża marketingowa

 

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Psychologia odbioru materiałów wizualnych

  • na jakie rodzaje dzielimy grafikę informacyjną
  • jak funkcjonuje percepcja odbiorców (podstawowe zasady)

2. Praca nad koncepcją przekazu wizualnego

  • selekcja informacji
  • grupowanie i obróbka treści
  • określenie i wybór idei kreatywnej
  • dobór odpowiedniej formy przekazu

3. Rola copywritingu w infografice

  • jak pisać teksty na potrzeby wizualizacji informacji
  • jak pokazywać dane liczbowe i statystyczne

4. Zalety i przydatność wizualnego storytellingu w komunikacji marki

  • jak opowiadać historie za pomocą obrazu (czas, bohaterowie, narracja)

5. Podstawowe zasady typografii

  • rodzaje krojów pisma
  • jak je rozpoznawać
  • podstawy składu: stopień pisma, interlinia, tracking, kerning, długość wiersza, szerokość szpalty
  • odpowiednie zestawianie krojów pisma
  • licencje i zasady zakupu
  • skąd brać fonty

6. Wchodzimy w świat koloru

  • jak kolor wpływa na odbiór przekazu
  • komponowanie palet kolorystycznych
  • narzędzia do edycji kolorów i ich zestawień
  • sposoby zapisu kolorów
  • standardy kolorystyczne

7. Layout - podstawy kompozycji

  • hierarchia treści
  • proporcje
  • siatka
  • dynamika i rytm

8. Popularne narzędzia graficzne - przegląd, rodzaje/ porównanie, obsługa

9. Rola zdjęć w przekazie wizualnym

  • zasady umieszczanie tekstu na fotografii
  • podstawy obróbki zdjęć (kadrowanie, korekcja barw)
  • darmowe i płatne źródła zdjęć

10. Jak korzystać z gotowych zasobów graficznych

  • ilustracje, ikony, fonty
  • darmowe i płatne źródła zasobów graficznych

11. Źródła inspiracji dla tworzenia przekazów opartych na infografice

  • najciekawsze przykłady dobrych praktyk
 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z grafiką - dla specjalistów ds. marketingu i pracowników działów reklamy, PR, którzy chcą wykorzystywać infografikę w komunikacji marki z klientami B2C i B2B.

Nie wymagamy doświadczenia w posługiwaniu się programami graficznymi ani posiadania takich programów na swoich komputerach. Wszystkie używane podczas warsztatu programy są darmowe i dostępne online.

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • samodzielnego planowania i opracowywania infografiki
  • doboru odpowiednich form i koncepcji kreatywnych
  • dokonywania analizy i syntezy treści
  • obróbki tekstów na potrzeby infografiki
  • tworzenia prostej i estetycznej infografiki zgodnie z zasadami projektowania graficznego
  • doboru odpowiednich dla danego przekazu środków wizualnych (kolory, typografia, proporcje, hierarchia treści)
  • samodzielnego komponowania layoutu
  • obsługi ogólnodostępnych programów graficznych
  • wyszukiwania i wykorzystywania darmowych materiałów graficznych (fonty, ilustracje, ikony i zdjęcia)
 

Infografika. Szybka komunikacja marki z klientami.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 986 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij