Start marka i reklama Prezentacje: kreatywna i praktyczna komunikacja w marketingu
Drukuj

NOWOŚĆ!
Szkolenie: Prezentacje: kreatywna i praktyczna komunikacja w marketingu - Dagmara Dudek, Karolina Dudek.

Termin szkolenia

9 czerwca 2017

godz. 9:30 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 986 zł

Trenerzy szkolenia

 

(każdy uczestnik szkolenia musi mieć laptop)

Marketer, który potrafi wybrać najważniejsze informacje i przekazać je w formie interesującej prezentacji, buduje swój wizerunek jako specjalisty wszechstronnego i zarazem rzeczowego w komunikacji. Prezentacje to jeden z najskuteczniejszych sposobów porozumiewania się pracowników wewnątrz działu, a także działów marketingu czy PR ze sprzedażą, obsługą klienta, serwisem, finansami, zarządem, HR czy IT. Również z firmami, które są naszymi klientami.

Biorąc udział w tym praktycznym warsztacie, poznasz zasady tworzenia prezentacji na podstawie najważniejszych dokumentów marketingowych w firmie (badania, raporty, strategie, plany roczne) i zasady doboru odpowiednich dla nich środków wizualnych. Nauczysz się posługiwania prezentacjami jako osobnym i przyciągającym uwagę odbiorców gatunkiem wypowiedzi. Otrzymasz listę darmowych narzędzi internetowych do tworzenia prezentacji oraz wykaz źródeł grafik i ilustracji do bezpłatnego wykorzystania.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Wykorzystanie prezentacji w marketingu i PR

  • Jakie działania marketingowe i public relations zyskują najwięcej na wsparciu prezentacją
  • Praktyczne cele prezentacji – prezentacja jako wypowiedź biznesowa
  • Rodzaje prezentacji w zależności od celu

2. Plan spójnej prezentacji

  • Praca z konspektem
  • Agenda jako plan prezentacji
  • Tworzenie nagłówków – zarządzanie uwagą odbiorców
  • Wstawianie sekcji i sortowanie slajdów
  • Tworzenie interaktywnych spisów treści

3. Klarowne redagowanie myśli

  • Analiza i przygotowanie treści do prezentacji
  • Styl przekazu: rozbudowane zdania, krótkie zdania, równoważniki zdań
  • Język przekazu: etykiety, banały i przenośnie
  • Podsumowanie i streszczenie menedżerskie

4. Efektywny styl prezentacji

  • Tworzenie i korzystanie z wzorca slajdów
  • Definiowanie stylu
  • Komponowanie palety kolorów
  • Wybór czcionek

5. Tworzenie podstawowych slajdów

  • Rodzaje slajdów
  • Hierarchia i porządkowanie treści
  • Wykorzystanie prowadnic przy tworzeniu kompozycji slajdów
  • Zastosowanie wykresów, schematów graficznych, tabel
  • Wykorzystanie zdjęć
  • Kiedy sięgać po animacje
  • Budowa stopki
  • Tworzenie trackerów
  • Jak umieszczać wnioski i komentarze na slajdach
  • Przydatne skróty klawiaturowe
  • Różnice w tworzeniu prezentacji wyświetlanych/prezentowanych, drukowanych, wysyłanych e-mailem

6. Przegląd darmowych i licencjonowanych narzędzi graficznych do tworzenia prezentacji

7. Jak korzystać z bezpłatnych zasobów: czcionki, zdjęcia, grafika wektorowa, szablony

8. Przydatne źródła inspiracji

  • Przykłady dobrych praktyk
  • Światowi eksperci prezentacji
  • Co warto przeczytać – wybrana literatura
 

Jeśli dobrze poznasz tajniki tworzenia prezentacji, będziesz w kreatywny sposób opisywać nie tylko swoje pomysły na nowe akcje marketingowe, ale także prezentować w dynamicznej formie strategię i cele marketingowe twojej firmy, roczne plany marketingowe czy mediaplany.

Prezentacje powstają często na bazie już istniejących dokumentów – raportów z zakończonych akcji, sprawozdań sprzedaży, badań klientów czy z monitoringu mediów społecznościowych i raportów na temat trendów. Na ich użytek trzeba umiejętnie dokonywać skrótu, wybierając i podkreślając najważniejsze punkty dokumentów czy to do dyskusji dla kierownictwa firmy, czy na potrzeby okresowych spotkań wewnętrznych działu marketingu. Prezentacje na temat marki firmy lub jej produktów świetnie się sprawdzają w przyciąganiu nowych partnerów handlowych i biznesowych oraz we wdrażaniu świeżo zatrudnionych pracowników. Osobną sprawą są prezentacje przeznaczone do prowadzenia content marketingu – służą jako elementy webinarów i filmów wideo oraz jako samodzielne narzędzia komunikacji dla portali z prezentacjami typu SlideShare.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla pracowników i specjalistów działów marketingu oraz PR, brand managerów odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie oraz komunikację zewnętrzną marki z partnerami biznesowymi/ klientami B2C i B2B.

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • redagowania myśli i tworzenia spójnej opowieści na potrzeby prezentacji
  • analizy i przygotowania prezentowanych treści
  • projektowania poszczególnych slajdów zgodnie z zasadami tworzenia prezentacji
  • pracy z wzorcem slajdów
  • projektowania szablonów
  • doboru odpowiednich środków wizualnych (kolory, typografia)
  • posługiwania się skrótami klawiaturowymi
  • wyszukiwania i wykorzystywania darmowych materiałów graficznych (czcionki, zdjęcia, grafika wektorowa)

Uwaga! W trakcie warsztatu przeprowadzanych jest wiele ćwiczeń praktycznych, uczestnicy muszą posiadać własne laptopy z podstawowym oprogramowaniem do tworzenia prezentacji – wystarczą typu trial i licencje darmowe. W przypadku problemów z ich pozyskaniem prosimy o wcześniejszy kontakt z organizatorem szkolenia.
 

 

Prezentacje: kreatywna i praktyczna komunikacja w marketingu.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 986 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij