Start marka i reklama Przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej nie jest trudne
Drukuj

NOWOŚĆ
Szkolenie: Przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej nie jest trudne - Maciej Szaroleta.

Termin szkolenia

28 lipca 2017

godz.:  10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1190 zł

Trener szkolenia

Przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej nie jest trudne. Tak naprawdę wymaga tylko uczciwej odpowiedzi na kilka prostych, podstawowych wręcz pytań oraz żelaznej dyscypliny w realizacji postawionego sobie celu. Zapewne mieliście nieraz do czynienia z efektem „połowicznego zadowolenia z reklamy” – zmory większości marketerów. To taka akcja, która przyniosła jakieś efekty sprzedażowe, ale nie byliście z niej zadowoleni, bo reklama nie do końca odpowiadała charakterystyce marki, firmy czy produktu. Rodzi się wtedy gdzieś w tyle głowy uporczywa myśl: można było wycisnąć z tego więcej, można było pociągnąć dalej ten kreatywny pomysł...

Nasze szkolenie jest praktycznym treningiem, który pozwala uniknąć takiej połowiczności. Poznacie zestaw kreatywnych pytań i wyrobicie w sobie żelazną dyscyplinę, dzięki czemu reklamy będą osiągać zarówno cele sprzedaży, jak i przynosić stuprocentową satysfakcję!

PROGRAM SZKOLENIA

KROK 0: Poznajmy naszych bohaterów – prezentacja pakietu reklam z całego świata

Dyskusja i głosowanie: bierzemy na warsztat reklamy najbardziej przydatne uczestnikom

Ćwiczenie: Jakimi kryteriami powinniśmy się kierować, oceniając reklamy?

KROK 1: Jaki jest cel tworzenia reklamy i dlaczego musimy o nim zawsze pamiętać?

Po co nam reklamy? – mity i stereotypy, propozycja innego spojrzenia na problem

Ćwiczenie: „Jestem marketerem” – analiza wszystkich możliwych celów reklamy z tej perspektywy

Dyskusja: Czy zaprezentowane reklamy pomagają rozwiązać postawiony problem?

KROK 2: Co naprawdę sprzedajemy w reklamach?

Co naprawdę kupuje konsument, gdy decyduje się na nasz produkt? – mity i stereotypy, propozycja innego spojrzenia na problem

Ćwiczenie: „Co oni sprzedają?” – jaka jest różnica między produktem i marką, jakie ma to dla nas znaczenie

Ćwiczenie: „W poszukiwaniu Świętego Graala” – czym jest insight, dlaczego jest kluczowy i jak go znaleźć

Dyskusja: Co sprzedają zaprezentowane reklamy i na jakich są zbudowane insightach?

KROK 3: Do kogo kierować reklamę, by osiągnąć założone cele?

Dlaczego wybór odpowiedniej grupy docelowej ma decydujące znaczenie? – mity i stereotypy, propozycja innego spojrzenia na problem

Ćwiczenie: „Jestem start-upem” – jak wybrać grupy docelowe dla niszowych produktów

Ćwiczenie: „Jestem korporacją” – jak wybrać grupy docelowe dla produktów masowych

Dyskusja: Czy zaprezentowane reklamy mają dobrze dobrane grupy docelowe?

KROK 4: Jak mówić do wybranego konsumenta, by osiągnąć założone cele?

Dlaczego nie lubimy ludzi (marek), którzy cały czas mówią o sobie? – mity i stereotypy, propozycja innego spojrzenia na problem

Ćwiczenie: „Jesteś tego warta” – dlaczego reklama powinna koncentrować się na konsumencie

Ćwiczenie: „Keep it simple, stupid!” – dlaczego im więcej będziemy chcieli powiedzieć, tym mniej usłyszą

Dyskusja: Czy zaprezentowane reklamy mówią do konsumenta w odpowiedni sposób?

KROK 5: Jak zostać usłyszanym, kiedy wszyscy dookoła krzyczą?

Dlaczego i jak w ostatnich kilkunastu latach zmieniły się reguły gry i co możemy na to poradzić? – mity i stereotypy, propozycja innego spojrzenia na problem

Ćwiczenie: „Gdzie ja jestem?” – dopasowanie kanałów komunikacji do różnych grup docelowych

Ćwiczenie: „Uciekłem w Bieszczady” – dopasowanie kanałów komunikacji do ekstremalnych przypadków komunikacyjnych

Dyskusja: W jakich innych kanałach powinny zaistnieć zaprezentowane reklamy

FINAŁ – zrób to teraz samodzielnie

Ćwiczenia i prezentacje: Na podstawie opisu produktu i sytuacji marketingowej uczestnicy określą cele reklamy, zaproponują grupy docelowe (wraz z analizą potrzeb) i treść głównego przekazu, a także kanały, w których marka powinna prowadzić komunikację

 
 

Szkolenie: Przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej nie jest trudne.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1190 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij