Start marka i reklama Kreatywność zarządcza w marketingu. 15 zasad usprawniających pracę
Drukuj

NOWOŚĆ!
Szkolenie: Kreatywność zarządcza w marketingu. 15 zasad usprawniających pracę - Marta Wenzel.

Termin szkolenia

27 lipca 2017

godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1190 zł

Trenerzy szkolenia

 

Co jest najważniejsze w akcjach i kampaniach promocyjnych: pomysł, wykonanie, pieniądze? Otóż nie – kluczowe znaczenie ma odpowiednie zarządzanie całym procesem kreatywnym i w efekcie sprawna realizacja każdego z projektów reklamowych zapisanych w mediaplanie. Nie odniesiemy tutaj sukcesu, jeśli nie wykażemy się marketingową kreatywnością zarządczą. To umiejętność sprytnego i skutecznego prowadzenia projektów, wyjaśniania wątpliwości, formułowania korzyści, motywowania do pracy i egzekwowania tzw. kamieni milowych.

Na szkoleniu poznasz 15 praktycznych zasad i wskazówek wyzwalających i wzmacniających kreatywność – specjalnie dobranych i wypróbowanych w wirze codziennych zadań. Od tego momentu będziesz w pełni kontrolować przebieg kampanii marketingowych w twojej firmie, skrócisz wydatnie czas ich przygotowań bez uszczerbku dla jakości, a dokumentacja działań będzie w pełni uporządkowana i wyczerpująca.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Stajemy przed wyzwaniem – jak w sprytny sposób zdobyć wiedzę o kreatywnych sposobach rozwiązania problemu

  • Jak umiejętnie planować założenia kampanii/akcji marketingowych i wyznaczać ich cele
  • O co pytać, kogo i czy na pewno warto organizować spotkania debriefingowe

Trzymaj się zasad, które omówimy:

  • 1) Bez względu na rodzaj działań marketingowych – wizerunek zawsze jest celem
  • 2) Zanim dasz sygnał do działania, upewnij się, że zarząd, marketing i sprzedaż mają te same cele
  • 3) Nie zawsze planuj 550 tys. sprzedaży – czasem jest lepiej, jak podasz 500 + 50 tys.

2. Rozpoznaj uważnie otoczenie!

  • Jak z głową odrobić zadanie domowe: trzeźwa ocena możliwości operacyjnych w kontekście rynku, budżetu i konkurencji
  • Jak się może skończyć nieużywanie głowy: czym grozi zlekceważenie makro- i mikrootoczenia

Trzymaj się zasad, które omówimy:

  • 4) Nie wejdziesz dwa razy do tej samej rzeki – pamiętaj o tym, gdy robisz kopiuj-wklej zeszłorocznej kampanii...
  • 5) … ale też nie bój się sukcesów z przeszłości
  • 6) Śledź czujnie otoczenie mikro – stąd płyną informacje nie do przecenienia

3. Jak sprawnie prowadzić działania kreatywne po właściwych torach procesu i przyjętej strategii:

  • Co to jest brief kreatywny i dlaczego NIE może być prostą kalką założeń przekazanych przez klienta
  • Jak sterować procesem dobierania pomysłów na akcje i reklamy
  • Czego oczekiwać od osób odpowiedzialnych za kreacje po spotkaniu brainstormingowym

Trzymaj się zasad, które omówimy:

  • 7) Nie szukaj do swojego teamu kreatywnego za wszelką cenę gwiazd
  • 8) Przy podejmowaniu decyzji dobra znajomość klienta przez marketera ma większą wagę niż pomysły kreatywne, np. grafików
  • 9) Najlepszy patent na sesję kreatywną: w dwie godziny zbierz 4 twórcze pomysły, zrób przerwę, po południu przedyskutuj te pomysły i wybierz 1-2 najlepsze

4. Dobry i zły policjant wkraczają do akcji – stan budżetu kontra eksplozja kreatywności

  • Jak znaleźć złoty środek pomiędzy twórczymi pomysłami a realnymi zasobami
  • Kiedy poluzować, a kiedy sztywno trzymać się wytycznych

Trzymaj się zasad, które omówimy:

  • 10) W swoim interesie zmień artystów – marketingowców w architektów projektu
  • 11) Dobrze jest mieć własną strukturę narzędzi dopasowaną do przewidywanych kosztów
  • 12) Żaden budżet nie jest wykuty w kamieniu, jak masz dobry plan czy pomysł, pokaż go bez wahania przełożonym

5. 5. Starcie wagi ciężkiej – jak kreatywnie prezentować pomysły przed szefem działu i zarządem

  • Pomocne (i dopuszczalne) tips & tricks

Trzymaj się zasad, które omówimy:

  • 13) Jeśli chcesz mieć szef na ważnym, ale długim spotkaniu zaproś go tylko na 20 minut
  • 14) Kampania reklamowa to nie tylko „key visuale i kreacje”, ważne są także relacje z członkami zespołu, z klientem
  • 15) Utrzymuj regularne kontakty z kluczowymi współpracownikami, zarządem, z klientami – często wystarczy 10 minut, nawet telefonicznie
 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla specjalistów marketingu, accountów, brand managerów oraz junior asystentów marketingu (z 2–3-letnim doświadczeniem), którzy chcą szybko zwiększyć swoje kompetencje w zarządzaniu projektami marketingowymi.

 

Szkolenie: Kreatywność zarządcza w marketingu. 15 zasad usprawniających pracę.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1190 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij