Start marka i reklama Reklama i produkt w k艂opotach. Jak szybko wyj艣膰 z 7 kryzysowych sytuacji
Drukuj

NOWO艢膯!
Szkolenie: Reklama i produkt w k艂opotach. Jak szybko wyj艣膰 z siedmiu kryzysowych sytuacji - Monika Apitz.

Termin szkolenia

26 wrze艣nia 2017

godz. 10:00 鈥 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1350 z艂

Trenerzy szkolenia

 

Co roku tysi膮ce firm wprowadzaj膮 na polski rynek nowe produkty, uruchamiaj膮 nowe promocje i reklamy. Wi膮偶膮 z nimi nadzieje na sukces sprzeda偶owy i na wizerunkowy. Co roku wiele z nich 鈥 nawet tak powa偶ne, jak banki, producenci FMCG czy bran偶a auto-moto, a tak偶e lokalni producenci i przetw贸rcy 鈥 wpada w powa偶ne k艂opoty. S膮 zmuszeni b艂yskawicznie zmienia膰 lub nawet wycofywa膰 swoje nowe produkty, reklamy, promocje. Taki mo偶e by膰 efekt skarg klient贸w do instytucji bran偶owych lub fali atak贸w w mediach spo艂eczno艣ciowych.

Kryzys贸w tego rodzaju nie da si臋 rozwi膮za膰 typowymi narz臋dziami PR. W takim gor膮cym momencie niezb臋dne staje si臋 podj臋cie konkretnych dzia艂a艅 produktowych lub reklamowych. Jak to zrobi膰 szybko i skutecznie? Wi臋kszo艣膰 marketer贸w uczy si臋 tego dopiero na w艂asnych b艂臋dach. A to bardzo kosztowny spos贸b!

Na naszym szkoleniu prze膰wiczysz tworzenie plan贸w w艂a艣ciwych kontrdzia艂a艅 w przypadku siedmiu najcz臋艣ciej wydarzaj膮cych si臋 kryzys贸w. Rzeczywistych, bo wzi臋tych z 偶ycia. B臋dzie to nauka wyci膮gania praktycznych wniosk贸w z b艂臋d贸w pope艂nionych przez inne firmy. Dla Twojej ta wiedza b臋dzie najlepszym zabezpieczeniem. Przekonasz si臋, 偶e nabyte w trakcie szkolenia umiej臋tno艣ci przydadz膮 ci si臋 wielokrotnie. Nieprzewidywalne sytuacje zdarzaj膮 si臋 przecie偶 codziennie. Od tej pory bez obaw ud藕wigniesz odpowiedzialno艣膰 za prowadzone kampanie, promocje konsumenckie i premiery produkt贸w.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. B艂臋dy innych 鈥 nasze zabezpieczenia. Co posz艂o nie tak przy wprowadzaniu nowych produkt贸w i kampanii reklamowych na rynek

  • Dziesi臋膰 rynkowych pouczaj膮cych case鈥櫭硍 kryzysowych
  • Jak si臋 rodz膮 sytuacje kryzysowe, jaki maj膮 wp艂yw na marketing i sprzeda偶 firmy

2. Dwa podej艣cia do problemu. Synergia narz臋dzi komunikacyjnych i marketingowych

Uczestnicy otrzymaj膮 instrukcj臋 rozwi膮zywania kryzysu z podzia艂em na dwie grupy dzia艂a艅:

A. Dzia艂ania klasyczne 鈥 narz臋dzia PR-owe, m.in.:

  • powo艂anie zespo艂u antykryzysowego
  • przygotowanie o艣wiadczenia dla medi贸w, klient贸w, pracownik贸w
  • opracowanie i przekazanie wszystkim pracownikom zasad oficjalnej komunikacji na czas kryzysu

B. Dzia艂ania, kt贸re jest w stanie wykona膰 wy艂膮cznie dzia艂 marketingu, m.in.:

  • przygotowanie listy trudnych pyta艅 i odpowiedzi na temat produktu lub reklamy dla wszystkich kana艂贸w obs艂ugi klienta
  • szybkie przygotowanie zast臋pczej kampanii reklamowej, odnosz膮cej si臋 do kryzysu i wzmacniaj膮cej wizerunek marki
  • przeprowadzenie pilnej analizy otoczenia rynkowego ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem insight贸w bazuj膮cych na tych skargach klient贸w, kt贸re doprowadzi艂y do napi臋膰

3. 膯wiczenia praktyczne. Antykryzysowe procesy marketingowe

Warsztatowe zaj臋cia i instrukcje uruchamiaj膮ce siedem proces贸w na czas kryzysu:

  • Odsuni臋cie w czasie zaplanowanych dzia艂a艅 鈥 case study
  • Uzupe艂nienie dystrybucji (uzupe艂nienie produktu) 鈥 case study
  • Opracowanie nowej reklamy, promocji 鈥 case study
  • Wymiana produktu na nowy, zaprzestanie produkcji wadliwego towaru 鈥 case  study
  • Zmiana strategii firmy w odpowiedzi na kryzys 鈥 case study
  • Employer branding 鈥 case study
  • Infolinia i profile w social mediach 鈥 case study

Uczestnicy na potrzeby macierzystej firmy przygotuj膮 pakiet startowy dla ka偶dego z ww. proces贸w, obejmuj膮cy m.in. szczeg贸艂owy plan dzia艂a艅, bud偶et, testy, wska藕niki jako艣ci oraz optymalizacj臋 dzia艂a艅.

4. Brand manager podczas kryzysu: wsp贸艂praca z PR

  • Dlaczego marketing musi dostarczy膰 PR niezb臋dny pakiet informacji o produkcie, firmie i technologii
  • Jak膮 warto艣膰 wnosi marketer do zespo艂u kryzysowego
  • Czego wymaga膰 od dzia艂u PR, gdy przydarzy ci si臋 kryzys zwi膮zany z produktem
  • Jak nadzorowa膰 dzia艂ania komunikacyjne, dotycz膮ce prowadzonej marki

5. Marketer oko w oko z dziennikarzami: co m贸wi膰 i jak m贸wi膰, 偶eby 艂agodzi膰, a nie wywo艂ywa膰 kontrowersje

  • Jak bez zahamowa艅 odpowiada膰 na trudne pytania
  • Jak udziela膰 na 偶ywo wywiad贸w i nie da膰 si臋 wci膮ga膰 w polemiki j膮trz膮ce problem
 
 
 

Szkolenie: Reklama i produkt w k艂opotach. Jak szybko wyj艣膰 z 7 kryzysowych sytuacji.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1350 z艂 nale偶y doliczy膰 podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu u艂atwienia Pa艅stwu korzystania z naszych stron, a tak偶e w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotycz膮ce zapisywania przez stron臋 plik贸w cookies mo偶ecie Pa艅stwo sprawdzi膰 i zmieni膰 w ustawieniach u偶ywanej przegl膮darki.

Wiem, Zamknij