Drukuj

Szkolenie: Zarządzanie marką. Najnowsze strategie brandingowe – Jarosław Goławski.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1489 zł

Trener szkolenia

Jarosław Goławski - zdjęcie trenera

Jarosław Goławski

Jaka jest rola marki w dzisiejszym świecie? Czy dla konsumenta jest wciąż przewodnikiem po oceanie produktów i usług? Jak ma budować silne, długofalowe relacje z konsumentem? Do jakiego stopnia sieci społeczne, mobilność, łatwy dostęp do wszelkich informacji zmieniły oczekiwania wobec niej? Jak teraz powinna wyglądać najskuteczniejsza komunikacja marketingowa dla marki?

« Ukryj opinie o szkoleniu

 

Praktyczne przykłady, nauka kreatywności, bardzo duża wiedza trenera, którą komunikatywnie i chętnie się dzielił.

Magdalena Garpiel, EDF Polska S.A.

 
 

Szkolenie jest bardzo inspirujące! Prowadzone profesjonalnie, w przyjaznej atmosferze wciągającej uczestników do dyskusji. Merytorycznie przygotowane na wysokim poziomie, dzięki czemu otrzymałam solidną porcję wiedzy. Super jest też to, że można się z panem Jarkiem skontaktować po szkoleniu z dodatkowymi pytaniami ”po przerobieniu, przemyśleniu” zdobytych informacji.

Jolanta Szczygielska Nowakowski Gorąco Polecam Sp. z o.o.

 

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Czym jest marka - 2 definicje: klienta i właściciela

2. Marki w obliczu wielkich zmian I nowych wyzwań

Zarządzanie marką a aktualne trendy społeczno - gospodarcze:

  • trend „Niedoskonały świat" (pro-eco, lokalność, prostota),
  • trend „Rozważny konsument", „Superkonsument",
  • trend „Easy life".
  • pytanie: Być w zgodzie czy przeciwko trendom?

3. Co wynika dla marki z konwergencji produktów i usług

4. Znaczenie personal brandingu

5. Strategie parasolowe w brandingu – dobre wyjście czy ślepa uliczka?

6. Kapitał i wartość marki w dzisiejszym rozumieniu

  • definicja kapitału i wartości marki
  • wartość marki z perspektywy właściciela i klienta
  • wartość marki - ilościowa i jakościowa
  • system wartości konsumenta a decyzje zakupowe (ujęcie neurobiologiczne i socjologiczne)
  • jak wykorzystać automatycznego pilota decyzji zakupowych klienta

7. Kontekst marki jako nowy element w strategiach marki

  • dlaczego klienci przestali słuchać marketerów?
  • praktyczna definicja kontekstu w brandingu
  • co to jest „szeroki kontekst marki"
  • prawo pierwszeństwa zajęcia kontekstu (na przykładach: Coca-Cola, Nike, BMW)
  • szeroki kontekst marki jako kotwica stabilizująca w burzliwych czasach

8. Koncepcja marketingu wartości

  • zmiana dogmatu: odpowiadanie na potrzeby, a nie tworzenie potrzeb
  • produkt znowu jest królem
  • credibility marki - waluta nowych czasów
  • strategia precla marketingowego
  • wyznawcy i apostołowie marki
  • przykłady udanych strategii marketingu wartości

9. Era sieci społecznych a strategie brandingowe

  • co to jest sieć społeczna i czym się różni od mediów społecznościowych
  • liczba Dunbara, czyli jak szybko marka może rozwijać się w sieci społecznej
  • reguły: 3 wpływów i paradoksu przyjaźni
  • jak wykorzystać zaraźliwość społeczną w strategiach budowania znajomości marki
  • w co grają Facebook oraz Google, i jak na to przygotować swoją markę

PROGRAM SZKOLENIA:   DZIEŃ 2

A.

1. Era mobilności a strategie brandingowe

  • zmiana myślenia: od „touch points" do „talking points"
  • utylitaryzm jako nowy dogmat
  • jak być z marką „just-in-time"

2. Jak najbliżej klienta: koncepcje brandingowe budowania marki one-2-one

  • systemy CRM nowych czasów
  • narzędzia do monitorowanie potrzeb klienta
  • budowanie wiedzy o kliencie - podejście behawioralne, segmentowanie, metody
  • Big Data - jak to wykorzystać z sensem
  • Be-in-touch - nowy direct marketing
  • ile jest warta dla marki personalizacja
  • koncepcje zintegrowanego zarządzania relacjami z klientem
  • strategie brandingowe w oparciu o komunikację one-2-one i wiedzę o kliencie

 

B.

PRAKTYCZNE WARSZTATY

  • prezentacja i omówienie case studies do pracy w grupach
  • model pracy brainstormingowej wg Walta Disneya
  • zadania dla grup: przygotowania nowej ogólnej strategii wybranej marki
  • szczegółowe omówienie wyników grup zadaniowych

3. Indywidualne wskazówki trenera dla uczestników szkolenia

 

Nasze nowe szkolenie o strategiach brandingowych stanowi prawdziwe kompendium wiedzy o zarządzaniu marką w aktualnych realiach rynkowych i kulturowych. Weryfikuje ogólnie przyjęte teorie, zderzając je z podejściem praktycznym.

Prezentujemy nowe trendy w zarządzaniu i budowaniu marki i uczymy jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce!

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • budowania silnej marki w czasach nowych wyzwań
  • tworzenia strategii marki (kiedy plany są niemal codziennie zmieniane)
  • pozycjonowania marki (kiedy każdy chce być traktowany indywidualnie)
  • stosowania narzędzi komunikacji z rynkiem (kiedy rynek nie chce słuchać)
  • zarządzania marką na różnych etapach rozwoju (kiedy marki małe rosną, a duże walczą o życie)
  • badania i wyceny wartości marki (kiedy warunki dyktuje kapryśny rynek)

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Case studies
  • Brainstorming
  • Praktyczne warsztaty, ćwiczenia w grupach
  • Handout’y z warsztatów wraz z narzędziami do natychmiastowego użycia
 

Zarządzanie marką. Najnowsze strategie brandingowe.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1489 zł - należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij