Drukuj

Szkolenie: Marketing skierowany do kobiet. Komunikacja i sprzedaż - Katarzyna Pawlikowska, Iwona Michalczyk, Tomasz Misiak-Niedźwiadek.

Termin szkolenia

(-)

dzień 1 10:00 – 17:00
dzień 2   9:00 – 16:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1598 zł

Uniwersalny target „kobieta" nie istnieje! Zachowania konsumenckie Polek są tak różnorodne, jak one same. Ważne badania, do których uczestnicy szkolenia będą mieli dostęp, dowodzą, że istnieje aż siedem segmentów kobiet. Dzięki m.in. „prześwietleniu" damskiej torebki dowiemy się, czym w praktyce się różnią, a także, jakich produktów Polki używają i co najmocniej wpływa na ich decyzje zakupowe. Różnorodność segmentów jest szansą, ale i dużym wyzwaniem. Demografia już nie wystarcza - bez znajomości psychografii i trafnego doboru kobiecych kodów komunikacji marka może pogrzebać szanse na skuteczne dotarcie do wybranej grupy docelowej.

Aby temu zapobiec, warsztatowi towarzyszy wyjątkowo bogaty zestaw ćwiczeń praktycznych, które wraz z całym programem szkoleniowym poprowadzi trójka trenerów z Garden of Words- jednej z pierwszych w Polsce i na świecie agencji komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet.

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Skąd one są: z Wenus, z Marsa? Czy może z obu planet?

  • Unifikacja płci w wymiarze psychologicznym i społecznym

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: ustalamy podobieństwa i różnice, tworzymy klasyczny opis targetu

2. Zmiana optyki - target „kobieta” nie istnieje!

  • Jaka jest specyfika demograficzna i psychograficzna poszczególnych segmentów kobiet
  • Jakimi konsumentkami są przedstawicielki tych segmentów
  • Jaki jest potencjał marketingowy każdego segmentu
  • Polki na zakupach – analiza potencjału zakupowego każdego segmentu

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: dopasowujemy wybrane marki/ produkty do poszczególnych segmentów kobiet

3. Jakie naprawdę są Polki

  • jako gospodynie domowe - obowiązki i budżety rodzinne
  • jak troszczą się o zdrowie i urodę, kondycję (sport) i odżywianie
  • jakie wyznają wartości, tożsamość, cele życiowe
  • jakie mają marzenia, a jakie potrzeby

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: określamy potencjał konsumencki dla marek/ produktów i usług, za które w codziennej pracy odpowiadają uczestnicy warsztatu

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 2

1. Co może zrobić marka, żeby kobiety ją pokochały. Kody komunikacji

  • Proces decyzyjny/ zakupowy kobiety i mężczyzny
  • Ocena różnic w zachowaniach zakupowych kobiet i mężczyzn
  • Kobiece kody komunikacji: Po co? Dlaczego? Co zyskuję?
  • Typowe błędy popełnianie podczas stosowania kodów komunikacji

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: analizujemy przekazy reklamowe z perspektywy kobiet z poszczególnych segmentów; tworzymy opakowanie produktu kobiecego/ męskiego

2. Jak zdobywać segmenty za pomocą kobiecych kodów komunikacji

  • Strategie dotarcia do współczesnych Polek
  • Sprzedaż i komunikacja marketingowa

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: budujemy strategie pozycjonowania dla marek/ produktów i usług, za które w codziennej pracy odpowiadają osoby uczestniczące w warsztacie

3. Jak wykorzystywać w firmie nowo poznane narzędzia i umiejętności - indywidulane wskazówki dla każdego uczestnika warsztatu

 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla pracowników działów marketingu, specjalistów ds. sprzedaży, pracowników agencji reklamowych, osób odpowiedzialnych za PR.

Rozwój umiejętności:

  • segmentowania polskich konsumentek
  • rozpoznawania kryteriów wyborów konsumenckich w poszczególnych segmentach
  • stosowania kodów komunikacji dla poszczególnych segmentów kobiet
  • komunikowania i sprzedawania produktu/ usługi do wybranej grupie docelowej
  • rozpoznawania kobiecych wartości, potrzeb i priorytetów
  • ustalania aktualnych kryteriów zakupowych kobiet
  • szacowania budżetów zakupowych Polek i typowania miejsc zakupów
  • tworzenia własnych strategii marketingowych i komunikacji wspierającej sprzedaż i PR.
 

Szkolenie: Marketing skierowany do kobiet. Komunikacja i sprzedaż - Katarzyna Pawlikowska, Iwona Michalczyk, Tomasz Misiak-Niedźwiadek.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1598 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij