Drukuj

Szkolenie: Grywalizacja. Jak wykorzystać gry w działaniach marketingowych – Paweł Tkaczyk.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 986 zł

Trener szkolenia

Paweł Tkaczyk - zdjęcie trenera

Paweł Tkaczyk

Grywalizacja w praktyce oznacza zaimplementowanie mechanizmów znanych z gier - nie tylko komputerowych - do życiowych, rutynowych czynności konsumentów, przeżywających dziś tzw. kryzys deficytu uwagi. Od tego momentu ich codzienność zyska nowy, interesujący dla marketerów wymiar. Jak dokonać takiej implamentacji dla celów marketingowych – o tym właśnie jest szkolenie.

« Ukryj opinie o szkoleniu

 

Wiedza, doświadczenie i charyzma Pawła są najlepszą rekomendacją! Szkolenie bardzo przystępne dzięki przykładom konkretnych wdrożeń grywalizacji.

Janusz Sobczyk, Grupa LEW S.A.

 

Szkolenie zupełnie zmienia podejście i myślenie o promocji i marketingu. Bardzo ważne są dla mnie kwestie motywowania z wykorzystaniem elementów grywalizacji. Fajna była otwartość trenera i dużo inspirujących i ciekawych przykładów.

Aneta Dąbrowska-Bogucka, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego

 

Szkolenie prowadzone jest w sposób ciekawy, zapewniający możliwość konwersacji. Otwarta, swobodna postawa trenera sprawiła, że łatwo było nawiązać kontakt.

Emilia Smakosz, i360 Sp. z o.o.

 

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Dlaczego w jedne czynności chętnie się angażujemy, a do innych musimy się zmuszać?

2. Rozbieranie gry na elementy składowe:

  • mechanizm skłaniający ludzi do dobrowolnego podejmowania aktywności
  • definiowanie i planowanie reguł gry
  • konstruowanie intrygującej i wciągającej fabuły
  • jak budować systemy nagradzania, by ludzie nie rezygnowali zaraz po zdobyciu nagrody

3. Podstawa sukcesu w grywalizacji: zrozumieć gracza

  • Jak skutecznie zmotywować graczy do działania
  • Ważne zasady: współzawodnictwo, współpraca, dzielenie się wiedzą
  • Ile dać graczom autonomii, by osiągnąć jednocześnie cele
  • Co robić z oszukującymi w grze. Jak sobie z nim radzić

4. Najważniejsze mechanizmy gier – elmenty składowe grywalizacji

  • Dlaczego tak istotna jest natychmiastowa informacja zwrotna
  • Tabele wyników motywujące graczy nastawionych na rywalizację
  • Ścieżki prowadzące graczy do celu
  • Mechanizmy pokazujące postęp na drodze do celu
  • Paleta działań adresowanych do graczy nastawionych na współpracę, a nie rywalizację

5. Działania marketingowe: marka jako gra

  • Na nasyconych rynkach konkuruje się doświadczeniem. Jak zostać najlepszym
  • Konstruowanie marki jako interaktywnego teatru dostarczającego emocji i pozytywnych wrażeń
  • Budowanie uniwersalnego świata gry: w domu, w pracy, poza domem (wg koncepcji „trzeciego miejsca”)
  • Jak wykorzystują gry w marketingu najlepsi: Microsoft, Apple, Honda

6. Planowanie strategii grywalizacji

  • Best practices ze świata
  • Aktualne case studies – o sukcesach do naśladowania, o porażkach ku przestrodze
  • Finał szkolenia: uczestnicy podzielni na zespoły tworzą strategię grywalizacji dla kilku przedsiębiorstw konkurujących ze sobą w wybranej branży

7. Indywidualne wskazówki trenera przekazywane każdemu uczestnikowi szkolenia

 

Grywalizacja to wstrzykiwanie frajdy w codzienne czynności, które nie zawsze taką frajdę sprawiają – jak np. nauka czy podejmowanie decyzji zakupowych. Uznana przez prestiżowy Harvard Business Review za jeden z najważniejszych trendów rynkowych. Zwana także gamingiem, znakomicie nadaje się budowania przewagi konkurencyjnej.

Szkolenie przeznaczone dla:

  • kadry zarządzającej, specjalistów ds marketingu, specjalistów zajmujących się szkoleniami i edukacją, specjalistów ds. HR.

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • tworzenia strategii wykorzystania gier w działaniach marketingowych
  • aktywnego i emocjonalnego angażowania klientów firmy
  • niekonwencjonalnego budowania przewagi konkurencyjnej
  • umiejętnego doboru gier do profilu firmy, marki, produktu/usługi

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • interaktywny wykład i gry symulacyjne
  • międzygrupowa rywalizacja o stworzenie najefektywniejszej strategii grywalizacji
  • aktualne case studies z rynku polskiego i zagranicznych
  • indywidualne wskazówki trenera dla każdego uczestnika szkolenia
 

Grywalizacja. Jak wykorzystać gry w działaniach marketingowych.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 986 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij