Start marketing specjalistyczny Marketing rekomendacji. Jak przekonać klientów do polecania twojej marki.
Drukuj

szkolenie: Marketing rekomendacji. Jak przekonać klientów do polecania twojej marki.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 - 17:00

Cena: 928 zł

Trener szkolenia

obrazek

Michał Siejak

INFORMACJE O TRENERZE

 

« Ukryj opinie

 

Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i elastyczny. Kolejna dobra cecha to podejście indywidualne – na zakończenie przeprowadził rozmowę z każdym z uczestników, które z prezentowanych sposobów dotarcia do Klienta najlepiej zastosować w jego branży – bardzo inspirujące.

Agnieszka Tomecka, Renault Warszawa

 

Trener merytorycznie dobrze przygotowany, fajny, niekrępujący kontakt z uczestnikami, przede wszystkim praktyk – stąd ciekawe case'y.

Kamila Łakomecka, MPM Productivity Management

 

Marketing rekomendacji to dawanie konsumentom powodów do rozmów o naszym produkcie, marce czy usłudze. Lecz cała sztuka polega na tym, żeby oni sami chcieli mówić o naszej firmowej ofercie. Sprawa jest łatwiejsza niż mogłoby się wydawać, ponieważ ponad 60 proc. rozmów prowadzonych przez konsumentów dotyczy produktów i marek. Wiedza tego rodzaju jest cenną walutą towarzyską. W Polsce Word of Mouth Marketing (WoMM) to ciągle jeszcze obszar niewyeksploatowany, dopiero się rozwijający. Dlatego marketerzy, mając odpowiednią wiedzę, są w stanie bardzo szybko dotrzeć z informacją do konsumentów i uzyskać bardzo szybką ich reakcję. Marketing rekomendacji bazuje właśnie na łatwości i szybkości dotarcia, lecz przede wszystkim na wartościowym przekazie i zaufaniu.

Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniom MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA.

Szkolenie przeznaczone dla:

  • specjalistów marketingu odpowiedzialnych za marki, które będą właśnie wprowadzane na rynek, marki, na których ścieżce zakupowej występuje silny efekt Research Online, Purchase Offline (farmacja, motoryzacja, turystyka, branża budowlana, finansowa itd.), marki, dla których bardzo istotna jest rekomendacja konsumencka lub trial (branża parentingowa, kosmetyczna, itp.).

Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • stosowania unikalnych w skali Polski mechanizmów WoMM z wiedzą o ich ograniczeniach i specyfice
  • dopasowania mechanizmów WoMM do celów marki
  • planowania, budżetowania i implementowania mechanizmów WoMM
  • budowania wsparcia mediowego mechanizmów WoMM

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • case studies
  • brainstorming
 

Marketing rekomendacji. Jak przekonać klientów do polecania twojej marki.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia należy doliczyć podatek VAT - 23%

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij