Start marketing specjalistyczny Konkursy, loterie, sprzedaż premiowa. Opodatkowanie i dozwolona optymalizacja
Drukuj

NOWOŚĆ!
Szkolenie: Konkursy, loterie, sprzedaż premiowa. Opodatkowanie i dozwolona optymalizacja – Maria Pietrzyk-Wdowiak.
(Przepisy aktualne w pierwszej połowie 2017 roku)

Termin szkolenia

31 maja 2017

godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 770 zł

Trener szkolenia

Maria Pietrzyk-Wdowiak - zdjęcie trenera

Maria Pietrzyk-Wdowiak

 

zostały tylko 3 miejsca!

Niełatwe jest życie specjalisty ds. marketingu, który zajmuje się konkursami, loteriami, sprzedażą premiową. Tyle przepisów, haczyków i niuansów. Co stanowi przychód, a co nie? Od czego należy zapłacić podatek? Ile wynosi dozwolony próg wartości nagrody w konkursie? Gdzie i w jakiej formie można podać dane zwycięzców? A do tego przepisy ciągle się zmieniają.

Po zakończeniu naszego szkolenia będziesz mieć pewność, że realizowane przez ciebie akcje są prawidłowo rozliczone i nie ściągną na firmę kar, a na ciebie – uciążliwej konieczności wyjaśniania fiskusowi skąd wzięły się konkretne liczby. Szkolenie zawiera osobny moduł, podczas którego możesz zadawać pytania prawnikowi. BONUS! Przyjdź ze swoją księgową, a za jej udział zapłacisz tylko połowę ceny!

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Akcje marketingowe a podatki – rozróżnienie i aktualnie obowiązujące interpretacje prawne

  • Konkurs
  • Loteria
  • Sprzedaż premiowa
  • Sponsoring
  • Gadżety, prezenty, próbki
  • Akcje mieszane/akcje nienazwane

2. Niezbędna dokumentacja – złota zasada: miej zawsze wszystko pod ręką

  • Dla uczestnika akcji marketingowej: PIT-8C, PIT-11
  • Dla organizatora akcji marketingowej: podatek dochodowy i VAT

3. Opodatkowanie uczestnika akcji

  • Podatek dochodowy od osób fizycznych
  • Warunki zwolnienia z opodatkowania

4. Opodatkowanie organizatora akcji

  • Podatek dochodowy: wydatki zaliczane i niezaliczane do kosztów podatkowych
  • Podatek VAT
  • Wyłączenie z opodatkowania VAT
  • Przekazania nieodpłatne oraz poniżej wartości rynkowej
  • Odliczenia podatku VAT naliczonego

5. Prawnie dozwolona optymalizacja

  • Nagroda rzeczowo-pieniężna
  • Bony, vouchery, karty rabatowe (usługi)

MODUŁ DODATKOWY: Indywidualne pytania uczestników szkolenia

 

ĆWICZENIA WARSZTATOWE:

  • kalkulacja podatków do budżetu akcji marketingowej,
  • formułowanie zapisów w regulaminach konkursów i innych akcjach marketingowych,
  • tworzenie dokumentów akcji marketingowych dla celów podatkowych,
  • praca uczestników nad własnymi akcjami marketingowymi

CASE STUDIES: wspólne rozwiązywanie wybranych przypadków problemowych

 

Konkursy, loterie, sprzedaż premiowa. Opodatkowanie i dozwolona optymalizacja.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 770 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij