Start MwP Spis treści MwP 11/2016
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 11/2016

Spis treści wydania drukowanego MwP 11/2016

Tematu numeru: Wynajmij eksperta… albo zgiń!

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 

ANALIZY:

 
  • Cyfrowe trendy po Dmexco

    Bartłomiej Chmiel, Marcin Ekiert

    Przewidywania co do trendów rozwoju branży i kierunków alokacji budżetów na marketing mają irytującą cechę: bardzo łatwo się je wypowiada, znacznie trudniej wprowadza, a do pomyłki nie przyznaje się zupełnie nikt. Jednak organizatorzy tej konferencji dowiedli, że umieją wybierać tematy naprawdę istotne dla szerokiego rynku.

  • Odważne kampanie odważnych marek

    Anita Chabrowska-Karpińska

    Komercyjnych kampanii reklamowych z wątkiem prospołecznym pojawia się coraz więcej.Tego typu kampanie często jednak wystawiają firmy na ataki osób, które nie zgadzają się z prezentowanym przez nie światopoglądem. Większość odważnie kontynuuje przyjętą strategię.

NARZĘDZIA:

 
  • VR zapiera dech

    Andrzej Horoch

    Głównym atutem prezentacji dokonywanych za pomocą technologii VR jest całkowity wpływ na to, co zobaczy klient. Może on zwiedzić nieistniejący jeszcze budynek przyszłej ikony Warszawy, słuchając przy tym wirtualnej audycji radiowej. Wystarczy minuta, żeby dowiedzieć się wszystkiego i przyjrzeć projektowi z perspektywy dostępnej tylko nielicznym – robi  to ogromne wrażenie.

  • Łowca mikromomentów

    Magdalena Zasuń

    Google nazywa ten trend mikromomentami. Te momenty to nowe pole bitwy między markami. To chwile, w których kształtują się preferencje i krystalizują decyzje zakupowe klientów. Złapać je jest w stanie tylko programmatic.

  • Codzienne narzędzia do event marketingu

    Adam Kowalczyk

    Niektóre z nich są odpowiedzią na nasze potrzeby, a inne dopiero nam te potrzeby uświadamiają. Aplikacje. Jest ich tak dużo, że już sam wybór tych najlepszych jest wyzwaniem. Jak sobie z nim poradzić? Dla mnie najważniejszym i naturalnym kryterium jest zasada: aplikacja ma pomagać, nie utrudniać.

  • Wabik na media

    Justyna Wojtaszczyk

    Szanuj cudzy czas i nie wysyłaj osobom zajmującym się motoryzacją pressa o nowej kolekcji glazury. Twoje źle skierowane e-maile natychmiast trafiają do kosza, a czasem nawet gorzej – zostają uznane za „rodzynki PR” i pojawiają się w tej roli na Facebooku lub Wykopie.

  • Po co wam ten PR?

    Marcin Kuchno, Robert Tarnowski

    – A co to właściwie jest ten PR? Odpowiedź na to pytanie jest stałym elementem agendy działań wielu PR-owców. Jednak za każdym razem może się ona różnić, bo PR nie ma jednego oblicza.

  • Blog transmedialny

    Zuzanna Taraszewska, Dawid Kopicki, Artur Pajkert

    Dziś aż 16 proc. internautów jako przyczynę niekonsumowania treści na blogu czy vlogu wskazuje na nieświadomość jego istnienia.

  • Przenikanie wzajemne marketingu z IT

    Robert Paszkiewicz

    Chyba każdemu specjaliście marketingu naturalne wydaje się zajmowanie kwestiami strategicznymi, m.in. pozycją rynkową i potencjałem konkurencyjnym. Nie zawsze jednak tak było. Podobny proces zmian odbywa się obecnie – marketing przenika się z IT.

  • Jak wybrać platformę do e-mail marketingu/h1>

    Anna Łowczowska

    Liczba funkcji, które może zaoferować platforma do e-mail marketingu, jest skończona i z dużym prawdopodobieństwem mają je konkurencyjne rozwiązania. Przewaga leży tutaj w innych aspektach.

OPINIE:

 

TOPY I WTOPY:

 
  • Sloganowe siódemki

    Michał Capiński

    Subiektywny ranking aktualnych haseł reklamowych.

PORADY:

 
  • Jak zrobić listę miejscówek na spotkania z klientami

    Magdalena Kacprzyńska

    Warto mieć w zanadrzu listę odpowiednich miejscówek na biznesowe spotkania. Jak się zabrać do jej przygotowania?

CASE STUDY:

 

PSYCHOLOGIA BIZNESU:

 
  • Równowaga na linie

    Monika Kliber

    Łatwo jest pogodzić życie z pracą, kiedy nie ma się pracy. Niezbyt przydatna umiejętność, szczególnie kiedy kończą się pieniądze – powiada Nigel Marsh. Jak więc patrzeć na modny dziś work-life balance?

FELIETON:

 
  • Marketing w coachingowym sosie

    Jan Hartman

    Dopiero stworzenie marketingu, a właściwie rynkoznawstwa albo marketologii jako pełnoprawnej nauki o rynku, uczyni z samej działalności marketingowej, jako łączącej element badawczy z celami biznesowymi, poważny i szanowany zawód.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij