Start MwP Spis treści MwP 3/2017
Drukuj

Spis treści wydania drukowanego MwP 3/2017

Spis treści wydania drukowanego MwP 3/2017

Tematu numeru: Słowa: paliwo dzisiejszego marketingu

 

ARTYKUŁY Z TEMATU NUMERU:

 

NARZĘDZIA:

 
  • Testy napędzają promocję

    Zuzanna Taraszewska, Dawid Kopicki

    Minęły czasy, kiedy zamieszczona w internecie pozytywna opinia o produkcie wystarczała, by rozwiać wątpliwości i zachęcić nabywców. Dziś konsument oczekuje rzetelnych informacji oraz rekomendacji ze strony obiektywnego otoczenia. Dlatego udział w testach, rankingach i porównaniach – razem z konkurencją – ma ogromny sens.  »

  • Klient uprzejmie obdzwoniony

    Michał Misiak

    Udało się! Twoja firma zyskała nowych klientów, którzy zdecydowali się na zakupy w twoim e-sklepie, nie u konkurencji. Zaczynasz liczyć potencjalne przychody. Tymczasem mija kwartał, dzieje się niewiele, a jeszcze w sieci pojawiają się niepochlebne opinie na temat poziomu obsługi. Co robić? Na początek: proponuję wziąć pod lupę rozmowy z klientami.

  • SEO na Dzień Kobiet i wakacje

    Łukasz Frąckowiak

    Internet, podobnie jak biznes offline, odczuwa okresowe wahania zainteresowania – w ciągu dnia, tygodnia oraz roku. Sezonowość wpływa na skuteczność działań SEO, a to z kolei na efektywność innych narzędzi i akcji marketingowych.

  • Jak świętować w social mediach Publikować czy zignorować?

    Grzegorz Miller

    To pytanie zadaje sobie każdy administrator profilu społecznościowego i każdy menedżer, który w miesięcznym planie publikacji wpisów widzi święto państwowe, zwyczajowe, branżowe… Sądzę, że trzeba publikować – ale trzeba zrobić to poważnie na 95 proc.

  • Chwila refleksji na ścieżce zakupowej

    Michał Szwak

    Aktywni użytkownicy uwiarygodniają serwis i stanowią społeczny dowód, że można zaufać znajdującym się na nim informacjom i produktom. Teraz pozostaje sprawdzić, czy na ścieżce e-zakupowej nie ma przeszkód. Często niestety są. Zupełnie niepotrzebnie.

  • Błysk ciekawości – otwier@m!

    Anna Łowczowska

    Szata graficzna oferty przesłanej w e-mailu lub newsletterze ma znaczenie – ale to słowa sprzedają. Co ciekawe, sprzedaż rozpoczyna się jeszcze przed przeczytaniem pierwszego słowa nagłówka.

  • SMS-y trzymają się mocno

    Andrzej Ogonowski

    Mimo skokowego rozwoju technologii i nowych metod komunikowania, jaki dokonał się w ostatnich latach, SMS wciąż pozostaje jednym z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji mobilnej. Jak pokazuje wiele badań, korzystanie z SMS-ów jest wciąż popularne wśród Polaków.

  • Drugie życie banerów

    Mateusz Sobieraj

    Nowe formaty otworzyły nieznane dotąd opcje angażowania internautów, pozwalając na interakcję z banerem poprzez możliwość odtwarzania wideo, pokazania walorów i specyfikacji produktu, rozpoczęcia gry czy opowiedzenia historii, którą marka chciałaby zainteresować klientów.

  • Jak dobrze łączyć narzędzia on- i offline

    Łukasz Wołek

    Opieranie komunikacji marketingowej wyłącznie na pojedyńczych urządzeniach i jednym kanale przekazu może nie być skuteczne. Przedstawiam więc cztery pary narzędzi on- i offline, które na pewno warto stosować razem. Są one względem siebie komplementarne i przynoszą efekt synergii.

  • Papier wiąże na długo

    Stefan Przeniosło

    Czy w dzisiejszych czasach jakiekolwiek działanie marketingowe ma szansę przykuć uwagę naszych odbiorców przez dłuższą chwilę?

  • Zaufana twarz firmy

    Maja Gojtowska

    Bez pracowników, którzy własną twarzą czy wręcz całą osobą przekazują klientom informacje o firmie i jej produktach, nie da się zbudować wielkiej marki. Dlatego właśnie komunikacja wewnętrzna jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek.

  • SMS-y trzymają się mocno

    Andrzej Ogonowski

    Mimo skokowego rozwoju technologii i nowych metod komunikowania, jaki dokonał się w ostatnich latach, SMS wciąż pozostaje jednym z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji mobilnej. Jak pokazuje wiele badań, korzystanie z SMS-ów jest wciąż popularne wśród Polaków.

OPINIE:

 

CASE STUDY:

 

PORADY:

 
  • Jak skutecznie prowadzić komunikację na Facebooku

    Rahim Blak

    Wskazówki, które mogą wykorzystać zarówno małe, jak i duże firmy, a także osoby budujące swoją markę osobistą.

TOPY I WTOPY:

 
  • Sloganowe siódemki

    Michał Capiński

    Tym razem, dla pewnej odmiany, wybrałem slogany reklamowe nie produktów czy usług, lecz krajów. Było to dla mnie pewnym zaskoczeniem, że prawie każde państwo ma swoje hasło zachęcające turystów do odwiedzin. Niektóre to zgrabne, zaskakujące zdania, ale inne mogłyby to robić nieco lepiej.

ANALIZY:

 
  • Content à la Allegro

    Anna Iller

    Allegro jako jedna z pierwszych polskich marek zaczęła komunikować się z klientami za pomocą treści. To był eksperyment, którego celem było zdobycie miliona wyświetleń w ciągu dwóch miesięcy. Przebili ten wynik sześciokrotnie. A licznik bije dalej.

FELIETON:

 
  • Magia dobrego słowa

    Jan Hartman

    Magiczne słowa! Są takie słowa, które otwierają serca, mrożą krew w żyłach, rzucają na kolana, wyciskają łzy z oczu. A czy są zaklęcia, które otwierają portfele? Może i nie ma, lecz przecież marketing nie może lekceważyć potęgi słowa. Performatywną, czyli sprawczą moc słów znają doskonale religia, sztuka i polityka. Tylko się uczyć od tych wielkich sióstr.

 

SPIS TREŚCI WYDANIA DRUKOWANEGO

 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij