Start promocja miast i regionów Promocja miast i regionów. Wizerunek, zdobywanie inwestorów i turystów.
Drukuj

szkolenie: Promocja miast i regionów.
Tworzenie wizerunku, zdobywanie inwestorów i turystów.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 - 17:00
godz. 9:00 - 16:30

Cena: 1430 zł

Trener szkolenia

obrazek

Kinga Religa

INFORMACJE O TRENERZE

 

Twoje miasto ma dobrze obsłużyć mieszkańców, inwestorów i turystów. Potrzebujesz do tego koncepcji, planu i strategii na lata. Na szkoleniu nauczysz się „sprzedawać” swoje miejsce na Ziemi. Poznasz sposoby jak wykorzystać unikalne atuty miejsca i angażować mieszkańców tak, aby stawali się ambasadorami swojego miasta i regionu. Im lepiej „sprzedasz” swoje miejsce, tym więcej turystów i inwestorów do niego przybędzie.

Miasta i regiony są znacznie bardziej wymagającym przedmiotem działań marketingowych i promocyjnych niż produkty czy usługi. To wieloletnia inwestycja w wizerunek promowanego miejsca. Jak więc przygotować skuteczną kampanię promocyjną miasta i regionu? Po jakie narzędzia sięgnąć? Jak stopniowo budować coraz bardziej atrakcyjny wizerunek miejsca? W trakcie szkolenia przyjrzymy się dobrym praktykom, a także dokonamy analizy i krytycznej oceny kampanii promocyjnych różnych miast i regionów. Czy Śląskie rzeczywiście kipi pozytywną energią? Jak chce na siebie zwrócić uwagę Świętokrzyskie, a jak Zachodniopomorskie? Na jakie atuty postawił Włocławek, co eksponuje Giżycko? Czy Poznań to naprawdę miasto know-how? I czy Dolny Śląsk faktycznie jawi się nam jako region trzech kultur?

Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniu MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA.

Rozwój umiejętności:

  • Tworzenia idei i skutecznej strategii promocji miasta/regionu
  • Tworzenia briefu, konkretnych założeń kampanii i wyboru grupy docelowej
  • Realizacji kampanii, zarządzania nią oraz współpracy z agencją reklamową
  • Wyboru kanałów komunikacyjnych w promocji miast i regionów
  • Analizy potrzeb czasowych, ludzkich i finansowych związanych z promocją
  • Weryfikacji działań promocyjnych

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Case studies z Polski i świata
  • Ćwiczenia w grupach
  • Dyskusja
  • Brainstorming
 

Promocja miast i regionów.
Tworzenie wizerunku, zdobywanie inwestorów i turystów.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia należy doliczyć podatek VAT - 23%

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij