Start social media Firma na Facebooku. Tworzenie fan page'a, komunikacja z klientami (poziom I).
Drukuj

szkolenie: Firma na Facebooku. Tworzenie fan page'a, komunikacja z klientami
(poziom I).

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 - 17:00
godz. 9:00 - 16:30

Cena: 1720 zł

Trener szkolenia

obrazek

Aleksander Winciorek

INFORMACJE O TRENERZE

 

ANKIETA – oceń swoje umiejętności internetowe

Wypełnij ankietę, aby zdecydować, czy powinieneś wybrać szkolenie na poziomie podstawowym:
Firma na Facebooku. Tworzenie fan page'a, komunikacja z klientami (poziom I).
lub zaawansowanym:
Facebook, blogi, mikroblogi. Angażujący marketing w social mediach (poziom II).

Dlaczego Facebook? Co sprawia, że ten serwis stał się znakomitym nośnikiem akcji komercyjnych i świetną platformą do budowania relacji z marką? Ponieważ wszyscy mają tu równe szanse. Facebook jest tak samo dobry dla dużej marki odzieżowej, banku, jak i dla lokalnej gazety, klubu czy producenta FMCG. Bez wydawania dużych pieniędzy możesz wiele zyskać wizerunkowo i sprzedażowo. Bo o sukcesie nie decyduje wielkość budżetu, a ciekawy pomysł, codzienna aktywność, umiejętność rozmowy i zjednywania sympatii internautów. Na Facebooku jest już prawie 7 mln Polaków!

To szkolenie przeznaczone jest dla firm, które planują swoją obecność w serwisach społecznościowych lub niedawno do nich dołączyły. Nie prowadziły kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Nie współpracowały z liderami opinii i nie mają strategii obecności w social mediach. Aby sprawnie działać potrzebujesz wiedzy technicznej, jak stworzyć profil, jak go obsługiwać, jak zdobywać fanów, jak się z nimi komunikować.

Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniu MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA.

Rozwój umiejętności:

  • Tworzenia i obsługi fan page'a na Facebooku oraz grup, zakładek, wykorzystanie ściany
  • Łączenie strony firmowej z fan page'a
  • Przygotowania płatnej kampanii reklamowej na Facebooku
  • Przygotowania konkursów, promocji, wykorzystania wirtualnych giftów i kuponów rabatowych
  • Tworzenia strategii działań firmy na Facebooku i realizacji celów biznesowych firmy w mediach społecznościowych

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Praktyczne ćwiczenia na komputerze - zakładanie profilu na Facebooku
  • Ćwiczenia z publikowania informacji, wstawiania linków, pisania tekstów, zapraszania fanów, znajomych
  • Analityka aktualnych działań firm w social mediach: przykłady pozytywne i negatywne
  • Dyskusje w grupie

Uwaga: szkolenie z praktycznymi warsztatami na komputerach podłączonych do internetu.

 

Firma na Facebooku. Tworzenie fan page'a, komunikacja z klientami (poziom I).

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia należy doliczyć podatek VAT - 23%

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij