Start social media Facebook, blogi, mikroblogi. Angażujący marketing w social mediach (poziom II)
Drukuj

szkolenie: Facebook, blogi, mikroblogi. Angażujący marketing w social mediach
(poziom II).

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 - 17:00
 

Cena: 1720 zł

Trener szkolenia

obrazek

Aleksander Winciorek

INFORMACJE O TRENERZE

 

ANKIETA – oceń swoje umiejętności internetowe

Wypełnij ankietę, aby zdecydować, czy powinieneś wybrać szkolenie na poziomie podstawowym:
Firma na Facebooku. Tworzenie fan page'a, komunikacja z klientami (poziom I).
lub zaawansowanym:
Facebook, blogi, mikroblogi. Angażujący marketing w social mediach (poziom II).

Social media to najlepsze miejsce na tworzenie dobrego wizerunku Twojej firmy i marki, na bezpośredni i szybki kontakt z tysiącami klientów, a w efekcie - na zwiększoną sprzedaż. Dlaczego? Ponieważ ludzie szukają tam rozrywki, również tej związanej z firmami, promocji, konkursów, liczą na drobne gifty i wzajemną sympatię marki dla nich. Angażuj ich, aby dzielili się opiniami i wchodzili w interakcje z marką i firmą.

Nie bój się, że stracisz kontrolę nad informacjami na temat swojej firmy. Internauci i tak już rozmawiają o Twojej firmie, produktach, usługach. Będąc obecnym w social mediach masz możliwość monitorowania informacji i reagowania na sytuacje kryzysowe. Szybko przekonasz się też, jak twórczy potrafią być Twoi fani i jak wiele pomysłów, wskazówek mogą Ci podsunąć.

Szkolenie przeznaczone jest dla firm, które już rozpoczęły działania w mediach społecznościowych lub podjęły decyzję o prowadzeniu takich działań. Tych, które chcą rozwijać zaawansowane narzędzia społecznościowe, współpracować z liderami opinii, świadomie budować własny wizerunek i pozycję.

Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniu MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA.

Rozwój umiejętności:

  • Kreatywnego zaangażowania użytkowników Facebooka
  • Prawidłowej komunikacji z użytkownikami Facebooka - pisania tekstów, prowadzenia dyskusji, promocji bez spamowania
  • Umieszczania linków, wideo, obrazów, tagowanie na Facebooku, Twitterze, Blipie
  • Projektowania kampanii aktywacyjnej w mediach społecznościowych - płatnej kampanii reklamowej na Facebooku
  • Rozpoznawania zagrożeń na Facebooku i radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi
  • Wykorzystania liderów opinii do tworzenia dobrego wizerunku i klimatu wokół marki
  • Mierzenia skuteczności działań - analiza statystyk, wizerunku w sieci, śledzenie trendów

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Praktyczne ćwiczenia na komputerze - zakładanie profilu na Facebooku, Blipie, Twitterze
  • Ćwiczenia z publikowania informacji, tagowania, wstawiania linków, pisania tekstów, zapraszania fanów, znajomych
  • Analityka aktualnych działań firm w social mediach: przykłady pozytywne i negatywne
  • Wspólne opracowywanie strategii działań dla firm każdego z uczestników szkolenia
  • Analiza case studies
  • Dyskusje w grupie

Uwaga: szkolenie z praktycznymi warsztatami na komputerach podłączonych do internetu.

 

Facebook, blogi, mikroblogi. Angażujący marketing w social mediach (poziom II).

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia należy doliczyć podatek VAT - 23%

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij