Start social media Facebook Insights – analityka wzmacniająca komunikację i sprzedaż
Drukuj

szkolenie: Facebook Insights – analityka wzmacniająca komunikację i sprzedaż.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 - 17:00
godz. 9:00 - 16:30

Cena: 999 zł

Trener szkolenia

obrazek

Anna Robotycka

INFORMACJE O TRENERZE

 

Każda firma stara się prowadzić fan page'a jak najlepiej - publikować ciekawe treści, pobudzać fanów do aktywności, dbając, aby komunikacja była żywa. Każda firma i marka chciałaby „wyciskać” z Facebooka wciąż więcej i więcej. Ale jak to robić? Drogą do tego jest wyłącznie dobra znajomość sztuki analizy statystyk serwisu. Facebook Insights pozwala zauważyć nowe szanse w komunikacji z fanami i wykryć ewentualne zagrożenia. Elastycznie dopasować się do tego, co fanom się podoba, a co nie, i czego lepiej unikać. Pogłębiona interpretacja statystyk jest cenną umiejętnością, którą warto posiąść, ponieważ umożliwia ona kontrolowanie efektywności działań na fan page’u, rozsądne planowanie kampanii reklamowych oraz racjonalne gospodarowanie budżetem.

Szkolenie jest bardzo przydatne dla osób, które działają już aktywnie na Facebooku, zarządzają fan pagem, przygotowują treści, prowadzą konkursy itp. Również jest cenne dla pracowników agencji interaktywnych i social media, którzy zajmują się Facebookiem zawodowo, bo prowadzi do następnego stopnia wtajemniczenia: jeszcze skuteczniejszego i sprawniejszego moderowania firmowego fan page'a. Przyciągnie to nowych fanów i pomoże utrzymać zaangażowanie tych już zdobytych. Szkolenie oferuje bardzo cenną wiedzę Szczególnie szefowie działów marketingu oraz specjaliści e-marketingu zyskają wiele w czasie tego szkolenia. Nauczą się bezbłędnie mierzyć i oceniać skuteczność własnych działań na Facebooku, a także kontrolować pracę agencji social media zatrudnionej do obsługi fan page'a.

Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniu MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA.

Rozwój umiejętności:

  • Analizy wyników działań w mediach społecznościowych
  • Identyfikacji szans i zagrożeń istotnych dla marki z punktu widzenia wizerunku i sprzedaży
  • Poruszania się w narzędziach analitycznych (płatnych oraz bezpłatnych) i wiedzy o ograniczeniach każdego z nich
  • Określania stopy zwrotu inwestycji z nakładów ponoszonych na rozwój fan page’a (konkursy, aplikacje, moderacja)
  • Kontroli nad efektywnością działań administratora fan page’a lub agencji social media odpowiedzialnej za fan page
  • Planowania kampanii reklamowych na Facebooku oraz ich budżetowania
  • Wykorzystania liderów opinii do tworzenia dobrego wizerunku i klimatu wokół marki
  • Mierzenia skuteczności działań marketingowych oraz PR w odniesieniu do marki obecnej na FB

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Praktyczne ćwiczenia na komputerze – działania na Facebook Insights i innych ogólnodostępnych programach analitycznych
  • Ćwiczenia z analizy treści, określania ROI (return on investments), przygotowywania analiz jakościowych oraz ilościowych
  • Analityka aktualnych działań marek w social mediach: przykłady pozytywne i negatywne
  • Wspólne określanie obszarów do poprawy dla każdej marki reprezentowanej przez uczestnika szkolenia
  • Analiza case studies
  • Dyskusje w grupie

Uwaga: szkolenie z praktycznymi warsztatami na komputerach podłączonych do internetu.

 

Facebook Insights – analityka wzmacniająca komunikację i sprzedaż.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia należy doliczyć podatek VAT - 23%

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij