Start social media Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie silnej marki i jej społeczności
Drukuj

NOWOŚĆ
Szkolenie: Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie silnej marki i jej społeczności - Barbara Stawarz-García.

Termin szkolenia

29 - 30 sierpnia 2017

dzień 1:  10:00 – 17:00
dzień 2:9:00 – 16:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 1498 zł

Trener szkolenia

(każdy uczestnik szkolenia
musi mieć laptop)

Wielka firma, małe przedsiębiorstwo, marka osobista – wszyscy mają dziś takie same szanse na dotarcie do konsumenta w mediach społecznościowych. Liczy się wiedza, konsekwencja oraz dobry pomysł na obecność w wirtualnej przestrzeni. Jeśli chcesz rozpocząć przygodę z serwisami społecznościowymi – zapraszamy!

Narzędzia, które omówimy to: Facebook, Instagram, Twitter, Slideshare, LinkedIn oraz YouTube i wideomarketing. Wszyscy niby dobrze znamy te serwisy, z części korzystamy, ale co wynika z twardych danych? Zdecydowana większość polskich firm jest w nich nieobecna lub wykazuje minimalną aktywność. Świat wirtualny szeroko otworzył się na biznes i budowanie relacji z klientami. Dołącz, bo stojąc z boku, zostaniesz w tyle!

PROGRAM SZKOLENIA: DZIEŃ 1

1. Wymiana doświadczeń i identyfikacja potrzeb uczestników szkolenia

2. Wkraczamy w świat social mediów – niezbędna wiedza

  • Jak trafnie wybierać serwisy społecznościowe do komunikacji
  • Jak wyznaczać cele, jakie one powinny być
  • Jak wpisywać social media w strategię komunikacji i strategię content marketingową
  • Jak optymalizować strony WWW pod kątem social mediów
  • Jak dobierać treści i jaki ton nadawać przekazom w zależności od wybranych kanałów komunikacji
  • Jak porozumiewać się ze współczesnym konsumentem - kim jest i czego oczekuje

3. Jak udanie wylądować na planecie Facebook

  • Kim są polscy użytkownicy największego serwisu społecznościowego - dane rynkowe
  • Jak działa algorytm Facebooka
  • Skuteczna strona - najlepsze praktyki podstawowych ustawień
  • Formaty treści - analiza aktualnych formatów i ich wykorzystanie w komunikacji z fanami
  • Najlepsze narzędzia wspierające tworzenie treści

 4. Podstawowy monitoring i analityka w social mediach

  • Statystyki na Facebooku, o których trzeba wiedzieć
  • Wybrane narzędzia monitoringu: Brand24, Sotrender, Newspoint

5. Jak się zmierzyć z sytuacją kryzysową

  • Czego NIE stosować w komunikacji kryzysowej
  • Jak zapobiegać kryzysowi
  • Co robić, kiedy kłopoty już się pojawią

Zajęcia warsztatowe: wspólna analiza największych wpadek kryzysowych i wyciąganie z nich konstruktywnych wniosków dla własnych marek

6. Gwiazda na wybiegu: Twitter

  • Kim są polscy użytkownicy najmodniejszego obecnie serwisu społecznościowego – dane rynkowe
  • Jak działa Twitter - krok po kroku
  • Skuteczny copywriting w 140 znakach - treści i hashtagi zwracające największą uwagę
  • Jak i dla jakich marek można pozyskiwać klientów za pomocą Twittera
  • Periscope - co należy o nim wiedzieć

PROGRAM SZKOLENIA: DZIEŃ 2

1. Jak osadzić markę na Instagramie

  • Kim są polscy użytkownicy popularnego serwisu zdjęciowego – dane rynkowe
  • Najważniejsze funkcje Instagrama i formy treści
  • Hashtagi - czym są i jak je wykorzystywać w komunikacji i budowie zasięgu
  • Jak korzystać ze statystyk serwisu

Zajęcia warsztatowe: wspólna analiza najlepszych case studies jak budować markę na Instagramie i dobór narzędzi wspierających takie działania

2. Jak profesjonalnie zaistnieć na LinkedIn

  • Marka osobista versus profil firmowy na LinkedIn
  • Kiedy tworzyć treści na LinkedIn i jak robić „przedruki”

3. Jak zaprezentować siebie i firmę na Slideshare

  • Znaczenie i rola serwisu Slideshare w budowie marki firmy i marki osobistej
  • Podstawowe funkcje Slideshare’a
  • Uniwersalne zasady tworzenia dobrych prezentacji

4. Firmowy wideomarketing w natarciu - YouTube

  • Najprzydatniejsze statystyki największego serwisu treści wideo
  • Jak wyznaczyć rolę wideo marketing w strategii komunikacji marki
  • Optymalizacja firmowego kanału na YouTube

Zajęcia warsztatowe: wspólna analiza najlepszych case studies jak budować markę na YouTube i dobór narzędzi wspierających takie działania

5. Strategia social media w praktyce

  • Na czym opierać strategie social media dla marki, produktu, usługi
  • Efektywne zarządzanie działaniami za pomocą kalendarza social media
  • Jak skutecznie docierać do grup docelowych – przydatne persony

Zajęcia warsztatowe: uczestnicy szkolenia pracują nad stworzeniem własnego kalendarza social media

 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla wszystkich osób zajmujących się komunikacją i rozpoczynających swoją przygodę z serwisami społecznościowymi w wymiarze biznesowym.

 

Jak podbić serwisy społecznościowe. Budowanie silnej marki i jej społeczności.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 1498 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij