Drukuj

Szkolenie: Gorące promocje konsumenckie - mechanizm generowania sprzedaży - Radosław Kaczmarek i Wojciech Walczak

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 – 17:00

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena: 986 zł

Pilne zadanie dla działów sprzedaży i marketingu: wymyśleć i wdrożyć mechanizm promocji, która masowo przyciągnie i zaangażuje konsumentów. Która spowoduje wzrost sprzedaży i przełoży się na popyt na nasz produkt w dłuższej perspektywie. A także korzystnie wpłynie na wizerunek i postrzeganie marki.
Zadanie niełatwe, ale do osiągnięcia!

PROGRAM SZKOLENIA:  DZIEŃ 1

1. Marka uruchamia promocję

  • Promocja i wsparcie sprzedaży jako element działań w marketingu mix
  • Znaczenie promocji i narzędzi wsparcia sprzedaży w budowaniu marki, jej wartości oraz celów
  • Jak można zepsuć markę wieczną promocją sprzedaży (marki promowane vs. niepromowane)
  • Najważniejsze zasady konstruowania mechanizmów promocyjnych

2. Konsument – cel numer jeden promocji

  • Skuteczne sposoby segmentacji konsumentów
  • Jak i skąd czerpać wiedzę o grupie docelowej
  • Psychologia zakupów, psychologia kupujących
  • Konsument off- i online: jak internet i mobile zmieniły ścieżkę zakupową i podejście do narzędzi wsparcia sprzedaży

3. Rodzaje promocji, dobór odpowiednich metod i narzędzi

  • Wybór form promocji w zależności od celów i charakteru marki
  • Kiedy konkurs, a kiedy loteria
  • Jak dobierać nagrody, ustalać ich wartość oraz ilość
  • Najlepszy zestaw narzędzi do użycia w konkursach oraz loteriach

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Uczestnicy wykonują zadania praktyczne, które pozwalają w naturalny i skuteczny sposób utrwalić zdobytą wiedzę i ocenić na gorąco wygenerowane podczas szkolenia pomysły. Przygotowują mechanikę promocji konsumenckiej dla wybranej marki oraz dobierają odpowiednie nagrody (konkurs, loteria, mechanizm łączony). Analizują wspólnie z trenerem mocne i słabe strony mechanik najciekawszych aktualnych promocji.

4. Prezentacja projektów promocyjnych stworzonych podczas warsztatów, ich ocena przez trenerów oraz wskazówki dotyczące zmian i wdrożenia najlepszych pomysłów w firmach uczestników szkolenia

 

Co wyróżnia nasze szkolenie?

Przede wszystkim kreatywne podejście do tworzenia mechanizmów promocji konsumenckich i wyboru skutecznych narzędzi wsparcia sprzedaży. Podejście strategiczne, bo w kontekście całej marki, jej wartości oraz celów, a nie tylko jako pojedynczej, doraźnej aktywności promocyjnej. Pokazanie na realnych przykładach, jak korzystać z narzędzi digital przy projektowaniu gorących, angażujących promocji konsumenckich we wszystkich kanałach komunikacji - offline, online i mobile.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla brand managerów, marketing managerów, product managerów, specjalistów odpowiedzialnych za marketing handlowy, specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż produktów oraz komunikację, pracowników agencji reklamowych projektujących mechanizmy promocyjne dla klientów.

 

Gorące promocje konsumenckie - mechanizm generowania sprzedaży.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia 986 zł należy doliczyć podatek VAT - 23%

 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij