Start strategia marketingowa Analiza konkurencji i zachowań klientów – obrona pozycji firmy na rynku, nowa strategia.
Drukuj

szkolenie: Analiza konkurencji i zachowań klientów – obrona pozycji firmy na rynku, nowa strategia.

Termin szkolenia

(-)

godz. 10:00 - 17:00
godz. 10:00 - 18:00

Cena: 1598 zł

ZAMAWIAMLOKALIZACJA

Trener szkolenia

obrazek

Michał Dziekoński

INFORMACJE O TRENERZE

 

 

« Ukryj opinie

 

Prowadzący - same plusy. Zagadnienia omówione wystarczająco. Szkolenie dobrze prowadzone, ciekawe, dużo nowych wiadomości.

Anna Michalak, Avanssur S.A.

 

Dowiedziałam się, jak wyszukać konkurencję i jak zmierzyć „nas” na rynku. Bardzo chwali się przygotowanie trenera na temat firm każdego z uczestników. Miła atmosfera, praktyczne case'y.

Dagmara Kopacka, MPM Productivity Management

 

Szkolenia przeznaczone dla:

specjalistów ds. sprzedaży i marketingu, menedżerów marketingu, menedżerów produktu, szefów działów sprzedaży, specjalistów ds. badań rynkowych i analizy konkurencji w firmach i agencjach reklamowych.


Gwarantowany rozwój umiejętności:

  • przygotowania i wykonania analizy konkurencji i zachowań klientów na rynkach B2B i B2C z uwzględnieniem wpływu internetu i nowoczesnych technologii
  • prowadzenia stałego monitoringu konkurencji i zachowań klientów: biały wywiad, badania desk research, badania field research
  • wiarygodnej oceny jakości zebranych danych i ich poprawnej weryfikacji
  • namierzania nisz rynkowych wartych zagospodarowania i tworzenie nowych segmentów konsumentów
  • wykorzystywania dokonanej analizy do wprowadzania zmian w istniejącej strategii marketingowej oraz budowania podstaw nowej strategii
  • stosowania segmentacji Personicx

Tego właśnie nauczysz się na naszym szkoleniu.


Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Aktualne i zweryfikowane case studies z rynku polskiego i zagranicznych
  • Zadania do indywidualnego wykonania oraz zadania grupowe
  • Ćwiczenia interpretacyjne, ćwiczenia interaktywne
  • Warsztaty z wykorzystaniem arkuszy ćwiczeniowych
  • Mind mapping
  • Indywidualne wskazówki trenera przekazywane każdemu uczestnikowi szkolenia
 

Analiza konkurencji i zachowań klientów – obrona pozycji firmy na rynku, nowa strategia.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Do podanej ceny szkolenia należy doliczyć podatek VAT - 23%

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij