Start TRENERZY

TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA

obrazek

Aleksander Winciorek
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu social media.

 

Doświadczenie zawodowe:
Dyrektor działu Research and Development w agencji reklamowej Heureka, z którą związany jest od 2003 roku. Wcześniej dziennikarz, redaktor prowadzący działu internetowego w czasopiśmie komputerowym wydawnictwa Bauer. W Heurece odpowiedzialny za strategię i badania. Projektant internetowych narzędzi badawczych i monitorujących. Szczególnie zainteresowany mierzeniem efektywności działań marketingowych. Zrealizował kilkadziesiąt kampanii opartych na strategiach wykorzystujących niestandardowe kanały komunikacji internetowej. Współpracował z największymi korporacjami, takimi jak Orange, Telekomunikacja Polska, Philips, Unilever, Danone, Intel, Skoda, PZU.

 

 

Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Prowadził liczne wykłady na konferencjach marketingowych i kongresach dotyczących realizowania działań marketingowych i PR w internecie. Duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla kadry menedżerskiej z zakresu mediów społecznościowych, e-marketingu i e-PR. Autor kilkudziesięciu publikacji w prasie branżowej. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.

 

Wykształcenie:
Absolwent Wydziału Filologii Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja język reklamy i antropologia kultury. Doktorant Szkoły Nauk Społecznych przy Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

 

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij