Start TRENERZY

TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA

obrazek

Paweł Sala
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu e-mail marketingu.

 

Doświadczenie zawodowe:
Specjalista ds. e-mail marketingu, trener, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na konkursach: Golden Arrow i Mixx Awards.

 

 

Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Swoją przygodę z e-marketingiem zaczynał w agencji interaktywnej Opcom, gdzie odpowiadał za działania interaktywne takich marek, jak Big Star, Umbro, Hipp, Jan Niezbędny i wielu innych. Jako trener ceniony jest szczególnie za dużą wiedzę merytoryczną oraz ciekawy i kreatywny sposób prowadzenia zajęć. Nieustannie wzbogaca swoje programy poprzez wprowadzanie niestandardowych i innowacyjnych pomysłów.
Członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, autor wielu publikacji na temat e-mail marketingu, a także prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca na kilku polskich uczelniach, gdzie prowadzi zajęcia związane z nowoczesnymi mediami. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.

 

 

Wykształcenie:
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie) - kierunek ekonomia.

 

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij