TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Paweł Sala
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu e-mail marketingu.
Doświadczenie zawodowe:
Specjalista ds. e-mail marketingu, trener, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na konkursach: Golden Arrow i Mixx Awards.
Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Swoją przygodę z e-marketingiem zaczynał w agencji interaktywnej Opcom, gdzie odpowiadał za działania interaktywne takich marek, jak Big Star, Umbro, Hipp, Jan Niezbędny i wielu innych. Jako trener ceniony jest szczególnie za dużą wiedzę merytoryczną oraz ciekawy i kreatywny sposób prowadzenia zajęć. Nieustannie wzbogaca swoje programy poprzez wprowadzanie niestandardowych i innowacyjnych pomysłów.
Członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, autor wielu publikacji na temat e-mail marketingu, a także prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca na kilku polskich uczelniach, gdzie prowadzi zajęcia związane z nowoczesnymi mediami. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.
Wykształcenie:
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie) - kierunek ekonomia.