Start TRENERZY

TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA

obrazek

Renata Turska
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu programów lojalnościowych B2C / B2B.

 

Doświadczenie zawodowe:
Od dekady zajmuje się projektowaniem programów lojalnościowych. Współpracując ze spółką LOYCON wdrażałą dedykowane systemy informatyczne oraz profesjonalne platformy lojalnościowe m.in. dla T-Mobile Austria, LetShare Dania oraz Grupy Maspex. Dyrektor Klubu Konesera odpowiedzialna za program lojalnościowy ALMA Market S.A. Zarządza także projektami optymalizacji i wdrożeń systemów informatycznych dla sektora publicznego. Odpowiada za wdrażanie platform marketingowych, planowanie i nadzorowanie działań marketingowych, kreację wizerunku firm, relacjami z mediami i zarządzanie content marketingiem.

 

 

Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Współautorka projektów konferencji eksperckich i programów badawczych Fundacji MCRD w Krakowie. Prelegentka na międzynarodowych kongresach, konferencjach i warsztatach z zakresu marketingu relacji. Projektuje programy lojalnościowe. Szkoli w zakresie programów lojalnościowych i marketingu relacji. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.

 

 

Wykształcenie:
Absolwentka politologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz podyplomowych Public Relations na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Ukończyła także Zarządzania Projektami IT na krakowskiej AGH - specjalizacja: marketing relacji, zarządzanie polityką informacyjną, programy lojalnościowe.

 

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij