TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Paweł Tkaczyk
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu wykorzystania gier w marketingu.
Doświadczenie zawodowe:
Jak sam o sobie przewrotnie mówi, zarabia na życie opowiadaniem historii. Jego firma MIDEA tworzy silne marki dla Agory, AmRest czy Diners Club International. Współpracuje także z Grupą Allegro, Money.pl oraz wieloma średnimi i małymi firmami.
Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Ceniony mówca – jego wystąpienie na konferencji Game Industry Trends 2011 zostało uznane za najlepszą prezentację podczas tej dwudniowej konferencji. Autor wielu publikacji w czasopismach branżowych. Jego książka o budowaniu marki, pt. „Zakamarki marki”, ukazała się w sierpniu 2011 r. i zajęła pierwsze miejsce na liście bestsellerów wydawnictwa OnePress już w pierwszym tygodniu sprzedaży. Jego druga książka, „Grywalizacja” – o nowym trendzie w marketingu, powtórzyła ten sukces. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.