TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Michał Siejak
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu marketingu rekomendacji (WoMM).
Doświadczenie zawodowe:
Twórca i dyrektor zarządzający 6ix WoMM & Social Media. Współzałożyciel i wiceprezes zarządu NuOrder Group. Wcześniej - współzałożyciel i dyrektor zarządzający agencji Harder&Harder - jednej z pierwszych agencji Word of Mouth Marketing w Polsce. Realizował projekty dla takich marek jak: AVIVA, Bakoma, Bayer, Big Star, CEDC (Żubrówka), Cleanic, Danfoss GlaxoSmithCline, Janssen Cilag, Knauf Insulations, Kraft Foods, LG, Lorenz Bahlsen, Nepentes, NIVEA, Polpharma, Power Balance, PZPN, Tetra Pak, Timex, Solar, Unilever, US Pharmacia, Walmark, Wirtualna Polska, Żagiel.
Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Prelegent na konferencjach marketingowych. Prowadził szkolenia zamknięte m. in. dla Play, Unilever, Polpharma, Bakoma. Autor publikacji w: Brief, Interaktywnie.com, Marketing przy Kawie, Media Run, Pharma Representative. Komentator Press, Interaktywnie.com, Media i Marketing, Wirtualne Media. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.