Start TRENERZY

TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA

zdjęcie trenera prowadzącego szkolenie

Radosław Kaczmarek
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu promocji konsumenckich.

 

Doświadczenie zawodowe:
Strateg z siedmioletnim doświadczeniem w czołowych agencjach interaktywnych i marketingu 360 tj. Interactive Solutions, Saatchi & Saatchi Digital, FireFly Creation, Ars Thanea. Tworzył komunikację dla takich marek jak: Volkswagen Bank, marek z portfela P&G na rynku CEMEA, CitiBank, Orange, T-Mobile, Heyah, BGŻ Optima, Axe, Nivea, Visa. Założyciel i partner agencji strategicznej Melting Pot zajmującej się doradztwem strategicznym oraz projektowaniem strategii komunikacji marek, w tym promocji konsumenckich dostosowanych do zmieniającego się rynku oraz potrzeb konsumentów.

Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Prowadzi szkolenia ze strategii marki, komunikacji, poszukiwania insightów konsumenckich oraz tworzenia briefów. Autor licznych publikacji na temat strategii marketingowych m.in. w nowymarketing.pl oraz Marketingu w Praktyce.

 

Wykształcenie:
Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij