TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Wojtek Walczak
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu zarządzania marką i strategii brandingowych.
Doświadczenie zawodowe:
Dyrektor Strategiczny i współwłaściciel agencji Melting Pot Brand Consulting, która specjalizuje się w doradztwie marketingowym, strategiach marek i planowaniem ich komunikacji.
W marketingu i doradztwie strategicznym od 2002 roku. Pracował dla takich Klientów jak: Hortex, Aviva, Vision Express, Winiary, Bank BPH czy ETX Capital.
W Melting Pot zajmuje się brand consultingiem, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami oraz strategiami komunikacji od idei po holistyczną implementację w punktach styku z konsumentami.
Jest cenionym autorem strategii brandingowych dla wielu znanych marek z branży FMCG, finansów, IT, usług konsumenckich. Laureat Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, KTR i Konkursu Kreatura. We wrześniu 2017 r., bazująca na jego strategii prozdrowotna akcja społeczna skierowana do mężczyzn – „Łap jaja” otrzymała nominację do prestiżowej nagrody Effie w kategorii Pro bono.
Prelegent na konferencjach i warsztatach z zakresu strategii marketingowych. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS.
W wolnym czasie czyta, gotuje, biega, robi zakupy, gra w piłkę i uczy grać w piłkę syna.