Start TRENERZY

TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA

zdjęcie trenera prowadzącego szkolenie

Wojciech Walczak
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu promocji konsumenckich.

 

Doświadczenie zawodowe:
Przez wiele lat pracował jako strateg w dużych agencjach - PZL, FireFly Creation, Young & Rubicam. Odpowiadał za komunikację marek, takich jak Tesco, Allegro, Aviva, Bank BPH, mBank, Dębowe Mocne czy Skoda. Obecnie w Agencji Melting Pot wraz z Radosławem Kaczmarkiem tworzą autorski team zajmujący się doradztwem strategicznym oraz projektowaniem strategii komunikacji marek, w tym promocji konsumenckich dostosowanych do zmieniającego się rynku oraz potrzeb konsumentów.

Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Prelegent na konferencjach i warsztatach z zakresu strategii marketingowych. Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów strategicznych. Autor licznych publikacji na temat strategii marketingowych m.in. w nowymarketing.pl oraz Marketingu w Praktyce.

 

Wykształcenie:
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkoły Strategii Marki przy SAR.

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Państwu korzystania z naszych stron, a także w celach statystycznych i reklamowych.
Ustawienia dotyczące zapisywania przez stronę plików cookies możecie Państwo sprawdzić i zmienić w ustawieniach używanej przeglądarki.

Wiem, Zamknij