TRENERZY MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA
Anna Miotk
Prowadzi szkolenia MARKETING W PRAKTYCE MEDIA I SZKOLENIA z zakresu ROI w internecie.
Doświadczenie zawodowe:
Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla marki monitoringu mediów Newspoint. Ma sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Jest doktorem nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wykłada na studiach podyplomowych PR.
Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Prowadzi szkolenia na temat mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Jest autorką książek „Badania w public relations”, „Skuteczne social media”, wielu publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego problematyce pomiarów działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.